Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2239
Hei. Er ikke så mye her lenger, grunnen er vel enkelt og greit at jeg ikke har klart å slutte med Opiater.

Men jeg var i byen her om dagen å prøvde finne noe sub.
Selvfølgelig ingen som hadde, men møtte på en kar som snakket om at 24/7 (tror jeg det var) eller kirkens bymisjon hadde et sted der man kunne få sub. (spiller ingen rolle for meg hvem av delene det er) Men av det jeg forstod (han hadde en veldig merkelig dialekt) så skulle det være et sted man kunne få Subuxone eller subutex, som sagt skjønte jeg han ikke helt.

Men han sa hvertfall at man kunne dra dit for å bli "frisk", man skulle bare fylle ut et skjema eller noe å vise legg så fikk man medisiner.
Er det noen her som vet hva eller hvor dette er?
Eventuelt et tlf nr.?

Jeg har ikkle klart å slutte med heroinen/opiatene enda (for de som leste forrige tråden min). Men nå har jeg fått plass på avrusning og rehabilitering på sensommeren, å jeg prøver kutte så mye jeg kan før jeg drar dit...
Så det er ikke snakk om å dra for å få en rus dose, for må opp i 16-24mg for å bli rusa, noe som jeg ikke er ute etter, jeg vil bare bli frisk.
Jeg tok de siste 8mg med subutex i går kveld å kjenner jeg begynner bli veldig dårlig!
Jeg har hørt om dette tilbudet før også, men jeg husker ikke hvor det er!

Ganske frustrerende for å si det mildt!
Eller er det noen som vet om noen tlf nr jeg kan ringe så tidlig på dagen?FRor bor ikke akkurat i Oslo sentrum, så er ikke bare å hive seg på en 10 min. trikketur...

Håper noen her skjønte hva jeg mente, å TUSEN takk til den som kan hjelpe meg med dette, for vil ikke ha heroin i dag (selvom jeg innerst inne ikke vil ha noe annet!!

Håper noen her kan hjelpemeg, å ha en god dag og lykke til, til alle der ute som sliter med samme dritten!
Jeg har ikke egenerfaring med dette, men vet at det heter LASSO prosjektet. Tror det ligger i Dalsbergstiens Hus
Har gått på LASSO selv, bare gode erfaringer. Veldig lett å komme inn i forhold til LAR, husker dog ikke helt hvordan jeg havna der. Og du trenger absolutt ikke 8mg med mindre du er oppe i 2-3 gram daglig! Jeg var oppe i 1 gram IV og nå etter en litt kjip uke føler jeg meg helt fin på 2(!!)mg. I tillegg føler jeg meg mye bedre på 2mg. Det varierer nok fra person til person, men av 6+ blir jeg bare en passiv jævel som ikke har lyst til en dritt.

Det negative ved LASSO er vel at du må møte opp hver eneste dag. Nå som jeg er helt nede i 2mg trenger jeg bare å hente på LAR 2 ganger i uka. Faen så deilig. Man kommer liksom ikke ut av junkie-tilværelsen når du møter opp på et junkiehospits hver bidige dag for å hente dosen sin. Selvom det er langt bedre enn heroin.

De vil prøve å presse på deg 12mg, men jeg lover deg at du ikke trenger det. Går du på det over lengre tid vil du angre. Lykke til mann.
Tusen takk for svar Har aldri hørt om LASSO, men høres ut som det er verdt å prøve hvertfall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. har prøvd og nevne det et par ganger tror jeg. Jeg har brukt 24/7 en gang, og de er bra. Her er noe info så du kan få starta opptrapping med subutex derfra. Nr er 23689898. Så ringer du bare og lager en avtale, avtalen er bare en samtale hvor du gir noen personlige infoer og litt mer. Så etter det burde de kontakte deg innen noen få dager bare for oppstart av subutex, gjerne da 16Mg. Men du må seff dra dit(tollbugata) hver dag for og hente subbene, dette er til du kommer i LAR, noe de hjelper deg og søke deg inn i. Kjempe snille folk som jobber der, men selve klientelet er jo bånnslammet i oslo da. skikkelig "bad". Men nå får du ihvertfall starta opp med subber. Lykke til.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Har gått på LASSO selv, bare gode erfaringer. Veldig lett å komme inn i forhold til LAR, husker dog ikke helt hvordan jeg havna der. Og du trenger absolutt ikke 8mg med mindre du er oppe i 2-3 gram daglig! Jeg var oppe i 1 gram IV og nå etter en litt kjip uke føler jeg meg helt fin på 2(!!)mg. I tillegg føler jeg meg mye bedre på 2mg. Det varierer nok fra person til person, men av 6+ blir jeg bare en passiv jævel som ikke har lyst til en dritt.

Det negative ved LASSO er vel at du må møte opp hver eneste dag. Nå som jeg er helt nede i 2mg trenger jeg bare å hente på LAR 2 ganger i uka. Faen så deilig. Man kommer liksom ikke ut av junkie-tilværelsen når du møter opp på et junkiehospits hver bidige dag for å hente dosen sin. Selvom det er langt bedre enn heroin.

De vil prøve å presse på deg 12mg, men jeg lover deg at du ikke trenger det. Går du på det over lengre tid vil du angre. Lykke til mann.
Vis hele sitatet...
Efter noen uker kunne je hente vær 3 dag. Fikk 3dobbel dose som varte I 3 dager. Allt bra om folka på lasso!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tredobbel dose, at man ikke kan stole litt på folk så man slipper å bli overjustert og så dårlig på slutten av de tre dagene er utrolig syns jeg. Selv går jeg på metadon desverre. Jeg får bare ikke nok til bli frisk med subb under tunga, må skyte det i opp til 10mg daglig som jeg gjorde i noen år mellom heroin og metadon tiden. Kosta noen kr det. Andre har jo en subb i en uke. Og suboxone ble jeg sjuk av, kunne ta fem uten å bli frisk, skjøt seff ikke de med motgift altså.

s
Ser det er godt over to år gammel denne tråden. Hvordan går det med deg Kjell? Håper du har kommet deg opp fra dritten og fått et bedre liv! Det fortjener du helt sikkert