Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2457
Hei. Jeg tok ca 10mg metadon sammen med litt speed for to-te timer siden. Har i etterkant av dette fått tak i et par subutex. Har hørt noe om at man ikke skal ta subutex samme dag som metadon, men er usikker på om dette stemmer.

Er det noen som kan hjelpe?

info: Bruker ikke noen av legemidlene fast, men kun en gang i blant for kos. Har rimelig høy toleranse, å kjente knapt virkning av metadonen. Må vanligvis ha 20-25 mg for å få noe som helst rus. Subutex trenger jeg en hel 8mg tablett for å få ønsket effekt.
Både metadon og subutex tar jeg intravenøst (vennligst ikke moraliser).

På forhånd tusen takk for svar!
Sist endret av solsikka; 8. mai 2015 kl. 11:40. Grunn: skivefeil
Vent!! Tar du Subutex med metadon/opiater i blodet går du rett i abstinens. Jeg ville ventet et døgn før jeg hadde kjørt i meg Subutex'en hvis jeg var deg
Trådstarter
12 2
Hva mener du med rett i abstinens? Kan man få abstinenser når kroppen ikke er avhengig?
Dersom du ikke er avhengig vil du ikke få abstinens, men subotexen vil fjerne Metadon rusen. og du vil ende opp uten noen særlig rus i det heletatt
▼ ... mange måneder senere ... ▼
En gang som jeg var rølpete full. Glemte jeg meg og skøyt en suboxone 8mg rett etter 10 meter pumpe med saft (metadon). Fikk helvete på jord og syk at trodf skulle død og spydde og dreit i en time i strekk. Venninna mi ble redd for sånn hadde hun aldri sett meg og tungt baby. Etter det har jeg respekt for nalaxonen og inngår suboxone så lenge det når det gjøre. Anbefale metadon istede. Mye bedre som medisin.

Metadon etter ein går. Men ikke omvendt. Blir suge mann.
Sist endret av Redman1980; 6. desember 2015 kl. 19:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville ikke tatt innen 12 timer av hverandre. Kan føre til at du får en ganske kjip reaksjon. Ingen interaksjoner dem imellom rent kjemisk, men du kan få en ganske kjip (ikke moro-rus) opplevelse av det...