Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1039
Hei,

Har brukt minus snart 1 år nå. Har hold på å slutte iløpet av månedene. Klarte å trappe ned såpass at det bare ble psykiske symptomer og generelt enegifattig.

Men klarte å kjøre litt på en kort stund men skal ut av det nå.

Om jeg bruker en god del Xanor mot en del av abstinense. Kan jeg da samtidig bruke Subutex? Jeg har 8mg jeg skal dele i 2. (4mg holder i 2-3 dager for meg.


Setter prism på svar.

Mente selvsagt Benzo i overskriften.
Sist endret av flytendeper; 22. mars 2015 kl. 21:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så vidt meg bekjent er det ingen interaksjoner mellom Subutex og Xanor, så det skal gå helt greit.

Men ikke ta Subutex før du virkelig kjenner deg abstinent, altså fysisk abstinent, ellers så blir det et hælvete!
Trådstarter
67 6
Takker.

Er det 24 timer etter siste inntak før man skal bruke Subutex?
Vent så lenge du makter også venter du enda litt til...
Men 24 timer etter siste inntak bør være trygt
Vil bare si at vær forsiktig med xanor, ha selvkontroll. Etter hva jeg har lest og hørt så kan man få abstinenser fra en annen verden av disse pillene. Så ikke ta mye over en lengre periode.