Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1198
ja vi er jo da en god gjeng med kamerater som lever livet har det gøy og gjør kanskje litt mer ut av ting en de fleste.

vi har allerede delt litt av galskapen vår på youtube og mer kommer !

her er et par :

http://www.youtube.com/watch?v=BOiC0ddjHI0

http://www.youtube.com/watch?v=NGRbTsFG1tk

http://www.youtube.com/watch?v=ReBPcZwkGe8

SÅ ... noe og bygge videre på???, ja det synes jeg evt så har vi det gøy om det er underholdning eller ikke.

kort innpå planlegger vi en sommer tur om landet kanskje naboland, i noe spennende biler.

det jeg da håper på er og få litt hjelp / innspill herfra om destinasjoner, oppgaver, og andre ting som kan være praktisk, alt skal selvfølgelig filmes !

BG :_ LP
Dere har det sikkert moro under innspilling, men for meg var dette 100% uinteressant og uten underholdningsverdi. En rimelig døv kompisgjeng som driver med "shenanigans" er jo håpløst utdatert. Men for all del, kos dere
Dette er nok et konspet som vil slå ann blandt ungdommer som liker å mekke bil.

Tipper de fleste på freakforum mekker data, og vil ikke skjønne hva det er som er festelig med disse videoene, så forbered deg på noen negative kommentarer...

Når jeg tenker over det, hadde jeg nok gjort det samme som deg om jeg vokste opp på landet med et miljø som mekka bil, men isteden vokste jeg opp med et miljø som mekka data.

Finn noen bilforum, og post videoene der.

Tipper videoer av mekking på datamaskiner slår bedre ann her.
Den første filmen fanget interessen min, men de to neste filmene var lite underholderne, eneste de to siste videoene ga meg var et ønske om å ha mulighet for å slå løs på vrakbiler med slegge.. jeg er misunnelig men ikke underholdt.

Det så ut som at dere hadde det gøy
Jeg lurer på hvor langt majonesen flyr hvis du legger den på noe flatt, skrur av korken og kliner til den med slegge.
Trådstarter
30 1
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dette er nok et konspet som vil slå ann blandt ungdommer som liker å mekke bil.

Tipper de fleste på freakforum mekker data, og vil ikke skjønne hva det er som er festelig med disse videoene, så forbered deg på noen negative kommentarer...

Når jeg tenker over det, hadde jeg nok gjort det samme som deg om jeg vokste opp på landet med et miljø som mekka bil, men isteden vokste jeg opp med et miljø som mekka data.

Finn noen bilforum, og post videoene der.

Tipper videoer av mekking på datamaskiner slår bedre ann her.
Vis hele sitatet...
Ja med så langt, Ser den !

var vell kanskje litt av det jeg vil fram til, hva synes vanlige folk / data int i slikt , har selv kunnskap på det feltet og =)


også heller få litt plavback på tips,ideer, og annen gøy som andre kanskje vil på virke turen.

Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg lurer på hvor langt majonesen flyr hvis du legger den på noe flatt, skrur av korken og kliner til den med slegge.
Vis hele sitatet...
(y) den er grei
Den første filmen har bra musikk på den siste halvdelen.
Ellers synes jeg det er totalt kleint å kjøre slik i skogen! Du kan rundere habitater for noe truede organismer. Og det er forbudt! Ellers synes jeg det ikke er så interessant å se på, "wannabe" bilmekanikere som har igjen en god del å lære.
Ellers: Er dette filmet på Hedmarken? Veien minner meg litt om rv. 222 (gamle E6) noen få km nord for Tangen.