Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2874
Heisann, forrige helg dyttet katten min mobilen min utenfor en hylle og LCD panelet svartnet fullstendig.
Jeg har forsikring på mobilen hos Netcom og lurer på om forsikringen vil dekke dette.


NetCom Forsikring - Vilkår - PDF
King of Spooning
Acidous's Avatar
Ja, forsikringen din skal dekke det.
Har selv telefon kjøpt der, med forsikring. Og klarte å knuse telefonen min, og skjermen måtte byttes om. Det førte til en egenandel på 400 kr, men skjermen ble heldigvis byttet da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
t_ben's Avatar
Trådstarter
Sitat av Larsiii Vis innlegg
Har selv telefon kjøpt der, med forsikring. Og klarte å knuse telefonen min, og skjermen måtte byttes om. Det førte til en egenandel på 400 kr, men skjermen ble heldigvis byttet da.
Vis hele sitatet...
Hva sa du hadde skjedd?
t_ben's Avatar
Trådstarter
Er det noen som har noen tanker rundt dette?
Ja, det er en 'plutselig og uforutsett ytre årsak'.

Om du hadde lagt mobilen oppå kattestativet der katten er hver eneste dag, så kunne fort selskapet argumentert med at "du måtte jo vite bedre". Du skal ta hensyn til at skade kan oppstå og derav ta visse forbehold (eks argumentet over), men utover det så er gjenstanden forsikret mot uhell.
Sist endret av Morgul; 17. oktober 2013 kl. 18:43.