Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1757
Hei,

Er det noen som kan anbefale et rimelig fraktselskap (vogntog) lokalisert i Polen?
Ta kontakt med en norsk speditør.
Jeg er på leting etter en i Polen
Sitat av clinton4 Vis innlegg
Jeg er på leting etter en i Polen
Vis hele sitatet...
En speditør er ikke en transportør. En speditør er kun mellomleddet mellom deg og fraktselskapet. En norsk speditør vil ha nettverk til å kunne fremforhandle en pris og en avtale for deg i hele Europa, og store deler av verden ellers.
Joda, jeg vet forskjellen. Men jeg er nå på leting etter et fraktselskap lokalisert i Polen. Så hvis noen kjenner til et eller flere, post gjerne info her.
Sitat av clinton4 Vis innlegg
Joda, jeg vet forskjellen. Men jeg er nå på leting etter et fraktselskap lokalisert i Polen. Så hvis noen kjenner til et eller flere, post gjerne info her.
Vis hele sitatet...
Så ta kontakt med en speditør da mann.
Han vil kunne hjelpe deg.
Jeg var kanskje noe uklar på hvorfor jeg ønsker direkte kontakt med et polsk transportselskap. Når jeg går via en norsk speditør eller frakteselskap, presses prisene opp. Jeg har en venn som snakker polsk og ønsker derfor å forhandle direkte med transportøren i Polen selv.

Jeg setter pris på tipsene, men jeg ønsker egentlig bare tips til transportører lokalisert i Polen.
Sitat av clinton4 Vis innlegg
Jeg var kanskje noe uklar på hvorfor jeg ønsker direkte kontakt med et polsk transportselskap. Når jeg går via en norsk speditør eller frakteselskap, presses prisene opp. Jeg har en venn som snakker polsk og ønsker derfor å forhandle direkte med transportøren i Polen selv.

Jeg setter pris på tipsene, men jeg ønsker egentlig bare tips til transportører lokalisert i Polen.
Vis hele sitatet...
Det har ikke slått deg at du kan be om en liste på selskapene speditøren kan formidle kontakt med i Polen? Spør ganske enkelt: hvem samarbeider dere med i Polen?
Det kan jo prøve ja, takk for tipest.
Sitat av clinton4 Vis innlegg
Jeg har en venn som snakker polsk og ønsker derfor å forhandle direkte med transportøren i Polen selv.
Vis hele sitatet...
Hva med å få han polske kompisen din til å sjekke http://google.pl? Bør vel ikke være så vanskelig det?
Anbefalinger får man ikke hos Google
Sitat av clinton4 Vis innlegg
Anbefalinger får man ikke hos Google
Vis hele sitatet...
Neivel? Min erfaring tilsier at du kan google deg frem til hva slags tilbakemeldinger diverse selskaper har fått, i stort sett alle bransjer. Hvis du ikke mener man får anbefalinger på google, så får man ikke anbefalinger her heller, så da anbefaler jeg at du gjør noe selv.
@nikita

Ringte et par stykker, men de ville ikke gi meg noen navn eller kontaktinfo. Det var jo forsåvidt forventet.

@Wonderland

Takk for tipset. Er dette noen du har brukt selv?

@chiyoko

Joda, det er mulig det. Men nå opprettet jeg denne tråden for å høre med freak's medlemmer om de hadde noen anbefalinger til meg, ikke får å få en leksjon i hvordan jeg googler, for det kan jeg allerede veldig godt.