Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1050
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, i dag røykte jeg hasj, men null effekt, av store doser? Snakk om 0.7g de andre var balle av spliffen, men jeg følte ingenting? Sånn har det alltid vert, siden første gang og. Trenger alltid mere hasj en andre for rus. Kan spise en ener av den beste hasjen og klage «det er for svakt» har ikke røykt siden sommer, dette var god hasj og. Svarting (afgan) røykte daglig i flere år men har hatt pause kanskje 1år men røykte litt i sommer.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk du ikke effekt da du røyka hver dag heller?
Ved nikotin avhengighet så får man flere reseptorer i hjernen, og et større behov å dekke etterhvert. Kanskje andre stoffer fungerer på samme måte? eller at du har flere reseptorer enn normalt og derfor trenger mer for å bli stein?

Vet ikke, er bare spekulasjon fra min side
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk du ikke effekt da du røyka hver dag heller?
Vis hele sitatet...
Da var det 2-3G daglig, i bong.


Var ikke nikotin i spliffen brukte real leaf.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Alle har forskjellig toleranse, jeg røyker selv mye mindre enn andre og får samme effekt. Du kan prøve å ta dypere drag, og holde inne i 5 sek (har ikke kilden, men vet at det tas ikke mer opp i lungene etter rundt det).
Jeg er også hypersensitiv. Men det som har desidert gjort meg høyest var da jeg trakk 1,2 gram på 4-6 dype trekk med chillumpipe. Alt ble røyket opp på 30 sec og jeg har aldri lyst til å være så stein igjen.
Sitat av Mekkern Vis innlegg
holde inne i 5 sek (har ikke kilden, men vet at det tas ikke mer opp i lungene etter rundt det).
Vis hele sitatet...
En ting jeg kom på pga Mekkern...

Røyker du riktig? Det hender når jeg røyker at jeg tar korte drag hvis jeg er stressa f.eks uten at jeg tenker over det, jeg må da røyke over dobbelt så mye for å få samme effekt.

Jeg har i det siste prøvd å kombinere "box breathing" med røyking, og jeg blir skækkere enn jeg noensinne har vært før. Røykingen blir også en litt merkelig form for meditasjon, jeg blir generelt roligere i tillegg. Vært å prøve ut, i verste fall så har du sløst noen få minutter med tid hvis det ikke funker for deg
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg husker første 3-4 grammene jeg røykte i livet mitt var på samme måten. Svaret hos meg var at jeg røyket feil. Jeg trakk inn men stoppa å trekke når det var halveis ned halsen, og pustet ut. Første gang jeg klarte det var på et åpen jordet på biskje tur. Bestemte meg for å ta et langt drag kald luft etter et trekk av jointen og skjønte med en gang det nådde lungene at "Å faen, ja så det er sånn du gjør det".
Fikk også beskjed av de eldre gutta når jeg starta, at jeg ikke måtte trekke ned som digg. Men holde det litt lengre nede.
Skal sies at jeg må også røyke 2-3ganger så mye som vennene mine, men hos meg ligger nok det i toleransen.
Sist endret av farligepiller; 25. januar 2021 kl. 13:12. Grunn: Tilføye