Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7727
Hei!
Jeg ser etter en film jeg ønsker å se igjen. Dessverre husker jeg bare en ting fra filmen:
En kriminell mann (leder) sammen med flere andre, de var ranere eller terrorister.
De tar en person som gissel, og prøver å presse denne personen til noe, oppgi et passord eller noe sånt.
Gisselet svarer noe slikt som «jeg kan ikke passordet, du får bare drepe meg». Gisselet er på kne nede på gulvet.
Lederen løfter på skuldrene, «okei», og skyter personen i hodet.
Resten av terroristene reagerer, det sies «hva faen?!».

Dette kunne vært Die Hard, men der passer ikke scenen beskrivelsen.
Stingray's Avatar
Trådstarter
Næææ.. Jeg kommer til å se filmen uansett, ser spennende ut, men traileren viser meg at dette er en gammeldags film, litt for gammeldags til det jeg tenkte på. Det var i en mer digital verden, og videoen var ikke "grå", slik traileren viser meg at denne filmen er... Tusen takk uansett!!
The tourist?

Nå skumlest jeg innlegget, men da er det vel ikke den siden du skriver den er gammeldags
Sist endret av Dreamliner91; 18. juni 2020 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.