Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4879
Hei jeg er en jente på 21 år som har hold på med amfetamin i snart 2 år, det et en rosa type som går rundt nå i byen som det sies at det er aceton i? Er det veldig farlig, ser at jeg er blitt litt skjeløyd på den ene øyet også. Hvorfor er amfetamin rosa?
Aceton er bare et middel som hovedsaklig brukes for å rense amfetamim, dvs få ut urenheter. Er du redd for at acetonen skader deg så la amfen ligge en halvtime i fri luft så vil acetonen fordunste.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aceton i seg selv fordamper fort, så om det var det som var problemet, ville jeg ha latt pulveret få tørke litt i et vanlig rom.

Hvorfor amfetamin blir rosa har med produksjonen å gjøre, nå er det en stund siden jeg har lest på amfetaminsyntesering, med mindre du er kjent med stegene i synteseringen så blir disse grunnen litt kryptiske.

Om man får vann i blandingene om man starter med 1-Phenyl-2-Propanone metoden.
Bruker Ammoniakk som har fargestoffer for lettere lekasjedetektering (GloTell) i oppskriften.
Feil i rød fosfor reaksjonen (den skumle reaksjonen som resulterer i eksplosjonen i narkolabbene man hørte om).
▼ ... noen uker senere ... ▼
er byen oslo, så gjør som sagt ovenfor. La den tørke...
er mange som har den, og flere av de gjør forskjellig ting med den..trist men sant
Aceton er ikke veldig giftig. De mengdene som eventuelt finnes i en brukerdose amfetamin er ikke noe man trenger å bekymre seg for. Og som nevnt over, det damper fort vekk hvis det legges til tørk.
Oslo?
Har prøvd to forskjellige varianter av en rosa amfetamin de siste par ukene. Alle ser ut til å gå utrolig hardt utover nervene mine og jeg ga faktisk bort resten av det forrige jeg hadde. Det er ikke noe jeg normalt sett ville gjort.
Den varmet ikke som amf skal, nesten uvant hvordan den traff deg, men du blir stimulert. Virker for meg som veldig noe veldig neurotoxic. Ble veldig utslitt i hode og kropp av den.

Ingen av de to jeg har vært borti var i nærheten av marsipan, da. en var veldig rosa, en nesten hvit men med rosaskjær.

Har tidligere tatt noen som var veldig fuktige og stinket neglelakk, det er definitivt noen som ikke er ferdigtørket enda - en prosess som personen som tilfører acetonen bør foreta minst to-tre timer før den blir gitt videre. Helst lengre. Aceton vil ikke gå så hardt ut over kropp og psyke som den rosa jeg har vært borti gjør.
Sist endret av psychenaught; 15. oktober 2016 kl. 01:41.
Men så kjøp deg en liter med aceton og vask gatespeeden din selv da?

Kaffefilter, speed, aceton og en glassbeholder f.eks er for det meste det du trenger for å gjøre produktet mere egnet for mennesklig inntak.