Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1003
Er det normalt å bli aggressiv av opiater både påvirket og dagen derpå? Mener å ha hørt om "moffehisse" men hva kommer det av?
Har også hørt moffesur, men det var i "gamle" dager. Og det var den tiden de sogte morfin i bagger (kalt poser den gangen). Men har ikke blitt det av piller PF, Oxy osv.. Gjerne fortell litt mer :-)
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig blir jeg ofte veldig omtenksom på opiater. Nesten litt som mdma, men svakere. Kan ikke huske å ha vært sint når jeg tar opiater før, det er hvertfall ikke vanlig for folk flest. Har drevet av og på med opiater i noen år.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spist endel oxycontin og oxynorm å aldri blitt sur. ALLTID godform. Individuelt såklart.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spist endel oxycontin og oxynorm å aldri blitt sur. ALLTID godform. Individuelt såklart.
Vis hele sitatet...
Mulig du rett å slett ikke tåler opiater.
Jeg mener, hvis du er avhengig av opiater og går uten en dag, da kan du jo bli i ganske dårlig humør som følge av abstinenser. Annet en det tror jeg ikke at jeg har opplevd å bli aggressiv en eneste gang som følge av opiater. Har aldri hørt om det før, heller. Tviler sterkt på at det er en vanlig greie.