Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3431
Noen som har prøvd å ta imovane midt på dagen for å sove?

Sov dårlig inatt og skal jobbe fra klokken 22 til 06 ikveld igjen, lurte på om det da hadde vært en ide og tatt 7,5 eller 15mg imovane for å sove litt før jeg skal på jobb.

Eller om det eventuelt vil gå utover arbeidsinnsatsen.

Har allerede stått opp, så er redd jeg kanskje bare går våken selvom jeg tar en større dose. Går ikke på imovane til vanlig.
Du blir ihvertfall ruset hvis du ikke sovner av det det er for øvrig ingenting som definerer når leggetid er.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Du blir ihvertfall ruset hvis du ikke sovner av det det er for øvrig ingenting som definerer når leggetid er.
Vis hele sitatet...
Er det ikke ganske kort halveringstid? Altså at man burde være fin igjen etter 5-10 timer? Uansett om man sovner eller ei
Jo halveringstiden er 4-6 timer.
Imovane (Zopiklon) er mitt favoritt B-preparat. Jeg synes ikke det er særlig sløvende, men har veldig gode angstdempende effekter. Viser også god muskelavslappende effekt, iallefall i høyere doser. Imovane/Zopiklon forsterker også andre rusmidler (Cannabis, Opiater, Benzo, Sentralstimulerende, Lyrica/Neurontin, osv). Dette er nok fordi ikke bare binder Zopiklon seg ikke-selektivt til sub-enhetene til GABA-A komplekset, men har vist via enkelte studier at dette medikamentet også har hemmende effekt på NMDA og nARCH reseptorer, som gjør at medisinen virker godt, selv på meg som har høy benzo toleranse, og det er vel disse tilleggs mekanismene som er ansvarlige for mye av dempingen av abstinenssymptomer, ikke bare av Benzo, men Opiater også.
Anonym bruker
"Flirende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen problem å ta Imovane på dagtid for "å ta igjen tapt søvn". Forbered soverommet ved å ha det mørkt, og kanskje sett på noe sove-musikk, binural beats eller lignende for å slappe av hodet, slik at du ikke ligger gjennom peaken på medisinen i et tankespinn og dermed ikke sovner.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Imovane (Zopiklon) er mitt favoritt B-preparat. Jeg synes ikke det er særlig sløvende, men har veldig gode angstdempende effekter. Viser også god muskelavslappende effekt, iallefall i høyere doser. Imovane/Zopiklon forsterker også andre rusmidler (Cannabis, Opiater, Benzo, Sentralstimulerende, Lyrica/Neurontin, osv). Dette er nok fordi ikke bare binder Zopiklon seg ikke-selektivt til sub-enhetene til GABA-A komplekset, men har vist via enkelte studier at dette medikamentet også har hemmende effekt på NMDA og nARCH reseptorer, som gjør at medisinen virker godt, selv på meg som har høy benzo toleranse, og det er vel disse tilleggs mekanismene som er ansvarlige for mye av dempingen av abstinenssymptomer, ikke bare av Benzo, men Opiater også.
Vis hele sitatet...
Hvor høye doser må du opp i for å få syke halliser? Leste noe du hadde skrevet ei stund siden, virka ganske fett. Si andre døgn våken på amf, så toppe det med et par imovane og bongtrekk?
Du må nesten prøve deg frem, men jeg advarer mot at det blir bortkastet siden du ofte får blackout og ikke husker noe. Det gjør ihvertfall ikke jeg.

Etter mer enn 15 mg for min del altså. Det tilsvarer 2 Imovane.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. januar 2018 kl. 17:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja det tror jeg går bra med mindre du kjører buss eller fly...motorer for den sak skyld. Men halveringstid er kort