Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5756
Har just investert litt penger på coinbase og lurer nå på hvordan jeg kan få ut eller overført disse verdiene til enten kroner på min konto eller en wallet hvor jeg har nøkkel til coinsa selv.

Sånn jeg har forstått det så gir ikke coinbase ut en adresse eller personal key folk kan ha selv, men lagrer heller verdiene dine på din konto eller noe i den duren. Gjerne korrekt meg visst jeg tar feil!

Har prøvd å undersøke litt og det jeg kom fram til er att jeg må lage en wallet på enten blockchain eller noe sånt, å sende pengene til den adressen jeg har der for å så kunne ha styr på verdiene selv.

Altså jeg er ute etter en adresse jeg kan skrive ned på penn å papir så jeg slipper å stresse med at siden ikke funker eller visst noe annet skulle skje
Er helt fresh så noen andre gode tips tas godt imot!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Accounts, EUR wallet, Withdraw?
Sitat av robhol Vis innlegg
Accounts, EUR wallet, Withdraw?
Vis hele sitatet...
Okei så prøver å legge inn bankkonto og får opp melding om å sende ett lite beløp.

( Please send a SEPA payment in Euros for a small amount to the following account )

Skal det virkelig være så vanskelig?? Plus gebyr og alt det der, er det ikke noe bedre måte?
Ta kontakt med Sturle på bitmynt.no. Enkleste i Norge som jeg vet om.
Laster ned wallet fra bitcoin.org nå, skjønner ikke hele opplegget med at det tar 150gb plass. Tydeligvis mye jeg må sette meg inn i. Ville egentlig bare teste noen tusinger å se om det økte noe i pris, men ja får se hvordan det går.

Mange spørsmål her nå, men blir veldig glad visst noen kan svare meg på dette. Visst jeg laster ned wallet fra bitcoin.org på min pc og lager backup på en annen harddisk, blir begge lommebøkene på 150gb?? Takker for svar!
Sist endret av SpecialPlayer; 29. november 2017 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Laster ned wallet fra bitcoin.org nå, skjønner ikke hele opplegget med at det tar 150gb plass. Tydeligvis mye jeg må sette meg inn i. Ville egentlig bare teste noen tusinger å se om det økte noe i pris, men ja får se hvordan det går.

Mange spørsmål her nå, men blir veldig glad visst noen kan svare meg på dette. Visst jeg laster ned wallet fra bitcoin.org på min pc og lager backup på en annen harddisk, blir begge lommebøkene på 150gb?? Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Sjekk ut denne linken hvis du vil spare plass på harddisken:
https://bitcoin.stackexchange.com/qu...n-bitcoin-core

Du trenger bare å ta backup av wallet.dat fila som ligger i data directory.den tar 100kb eller noe sånt.