Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 882
Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M (Mønster Remix)
Kendrick Lamar - Swimming Pools (Mønster Bootleg)

Noe jeg har jobbet med i det siste. Prøver å få til en slags old-school sound blandet med trap. Er veldig åpen for alle typer tilbakemeldinger, er relativt ny innenfor hip-hop så alt tas til etterretning

Hvis dere liker denne sounden, så kan det hende dere liker albumet jeg kommer med til sommeren. Stay tuned!
Jeg likte det ikke, flowen er vekk på en måte. Headnodding er umulig. Er ikke så fan av C.R.E.A.M men de har god original rap. Det ble liksom noe som å lage en technoversjon av ''en stjerne skinner i natt''. Når det gjelder swimming pools så er dette en låt jeg liker. Jeg ble ekstremt forvirra av låta nå. Jeg likte det ikke, kan hende noen andre liker det. Vet ikke helt hva faen som skjedde. Visse blandinger er spennende, men blir ikke et vidunder som en skulle tro. Litt som ketsjup på isen. Men hvem vet, kan jo hende dette er mer som annanas på pizza, og jeg hater det mens noen andre liker det.
Nei, det funker ikke for min del heller. Swimming pools var bare helt borte - ingen struktur, det virket litt som man bare legger til lyder for å ha dem med i melodien... C.R.E.A.M føler jeg ikke passet til den sangen - mye skjer med vokalen, ingenting med melodien.
Sist endret av The Riddler; 26. januar 2016 kl. 20:29.
Takk for tilbakemeldinger! Dette er nok noe av det svakere jeg har laget, men tenkte at et sted må jeg begynne. Er veldig uvant med hip-hop, og med vokal generelt, så tenkte at jeg kunne legge ut det jeg hadde og se hva slags tips og råd folk hadde.
Regnet i grunn ikke med at dette kom til å blåse sokkene av folk, men tenkte heller på det som noe man kunne kritisere og peke ut feil på. Takk for at dere tar dere tid uansett!