Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 8263
Jeg vet ikke med dere men jeg er drittlei spillere som snakker drit og er helt jævli mot deg i chatten på LoL. Dør man en gang.. EN eneste gang, så regnes man som en "feeder".

Og jeg snakker ikke om ranked, her snakker jeg om Normal game. I hver eneste runde kommer jeg med noen som bare kjefter, prater drit og ødelegger humøret for meg og andre på laget.

Riot har jo gitt oss statistikk om at folk som bryter summoner's code taper 26% flere games, og de som kjefter på team mates taper 16% flere games.

Alt dette har kommet til det stadiet at jeg nesten slutter å spille Leauge of Legends på grunn av alt for mye trolls.

Men spørsmålet er, hva kan vi gjøre med dette?
Spille om natten, da 12-åringene sover.
Why so serious?
Mute alle, spill.
Proff kannibal
Nommin, snakker du om det perfekte gratisspillet med det fantastiske communityet?
Spill heller SMITE, bedre community og bedre spill forsovidt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg loller litt hver gang jeg ser lillebror spille LoL. Det virker som om det er et metaspill som går ut på å smacktalke og reporte flest mulig.

Ville ikke rørt spillet med ei ildtang på 5 meter og noen andre som holdt tanga.
Eller bare gi faen i chatten. Det er spillet du skal fokusere på, ikke chatten.
Er dessverre en del sånne folk i communityen, men hvis du liker spillet så må du drite i dem!
Mute alle på laget, fungerer fjell!
Shady Banana
Quix's Avatar
Var så og si grunnen til at jeg sluttet å spille LoL etter å ha holdt på siden den først runden med lukket beta.
Var med i et kjempebra team, hadde gode stats og vi hadde høy ranking alle i teamet. Men hver game var det alltid noen som skulle snakke drit både fra vårt lag og det andre.
Gjorde man en liten feil ble man brent på bålet og spilte man bra fikk man dritslenging fra det andre laget og du ble annklaget for billige taktikker og juks.
Sakte men sikkert så har spillerbasen bare blitt råtten til det punktet at den er uutholdelig.

Sluttet for et år siden og har ikke sett meg tilbake. Good riddance!
Den beste løsningen er nok å ikke dø.
Og om du spiller på East Nordic, så jeg kan jeg med mitt hjerte si at gresset et grønnere (bare litt) her på West.
Sitat av MBTI Vis innlegg
Den beste løsningen er nok å ikke dø.
Og om du spiller på East Nordic, så jeg kan jeg med mitt hjerte si at gresset et grønnere (bare litt) her på West.
Vis hele sitatet...
Så du er altså en av de som åpner kjeften med engang noen dør altså?...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
LoL-babbies er sånn. Du får ikke gjort noe med det, og alle hater de like mye som deg.
Når man spiller dritt fortjener man å høre det.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Dette har irritert meg noe grusomt de siste dagene. Jeg liker LoL ganske godt, men de siste dagene har jeg hatt problemer med soloqueue der folk velger akuratt hvafaen de vil uten noen form for kommunikasjon.

Toppa seg i siste gamet i kveld når jeg prøvde å være positiv i chatten, men fikk slengt møkk tilbake - enda jeg var den som hadde minst deaths på laget.

Det er synd at spillet bare er spillbart når man er fem premades.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Når man spiller dritt fortjener man å høre det.
Vis hele sitatet...
Er ikke så forbaska lett første gang du spiller det.
Har selv prøvd uten å skjønne en ting, alle må lære en vei. Var forøvrig ikke spesiellt glad i det, og det holdt med den ene gangen.

Hvis man sitter så høyt oppe på sin høye hest at man mener at folk ikke kan være nye så får man joine en "eliteserver" eller noe i den duren.

Selv de beste kan drite seg ut også.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Er ikke så forbaska lett første gang du spiller det.
Har selv prøvd uten å skjønne en ting, alle må lære en vei. Var forøvrig ikke spesiellt glad i det, og det holdt med den ene gangen.

Hvis man sitter så høyt oppe på sin høye hest at man mener at folk ikke kan være nye så får man joine en "eliteserver" eller noe i den duren.

Selv de beste kan drite seg ut også.
Vis hele sitatet...
Nå snakker ikke jeg om normal games, Men ranked i høy ranking, er noe annet.

Når man spiller som dritt er det viktig og la dem høre det, kanskje de slutter. Noe som ville vært et stort +!
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Nå snakker ikke jeg om normal games, Men ranked i høy ranking, er noe annet.

Når man spiller som dritt er det viktig og la dem høre det, kanskje de slutter. Noe som ville vært et stort +!
Vis hele sitatet...
ja la oss si at det er greit de hører det, men er det virkelig vits i og si feks "du suger sånn at jeg håper morra di dør av kreft" osv osv... kan heller bare si dem trenger trening for og mestre å spille som et team, at de heller bare burde spille normals? altså hver gang teamet mit flamer hverandre så insta muter jeg bare dem og problem solved, av og til mute alle så det er lettere og konsentrere meg om spillet, for det er jo spillet du skal konsentrere deg om!
Vist du finner ut at du vill teste et annet MOBA, så kan jeg anbefale Smite Kan gjerne prøve og hjelpe deg, er en hel del som spiller! Alltid morro med flere å spille med! IGN: Iwopak

Litt "off topic" kanskje, men men!
Kjenner meg igjen GODT fra Dota 2, men der er det som oftest russere som skriver så det går som regel greit.
Sitat av trixxe Vis innlegg
ja la oss si at det er greit de hører det, men er det virkelig vits i og si feks "du suger sånn at jeg håper morra di dør av kreft" osv osv... kan heller bare si dem trenger trening for og mestre å spille som et team, at de heller bare burde spille normals? altså hver gang teamet mit flamer hverandre så insta muter jeg bare dem og problem solved, av og til mute alle så det er lettere og konsentrere meg om spillet, for det er jo spillet du skal konsentrere deg om!
Vis hele sitatet...
Aldri sagt at jeg håper morra til noen får kreft....

Men og fortelle at vedkommende er dritt på en aggressiv måte burde være greit.
Er glad for at jeg spiller Heroes of Newerth når man hører slike historier som dette så langt bare møtt vennlige folk som gjerne hjelper om man lurer på noe
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Aldri sagt at jeg håper morra til noen får kreft....

Men og fortelle at vedkommende er dritt på en aggressiv måte burde være greit.
Vis hele sitatet...
er ikke vits i og være douchbag sånn som deg, konsentrer deg om selve spillet og ikke chatten så vinner du flere games!
Sitat av trixxe Vis innlegg
er ikke vits i og være douchbag sånn som deg, konsentrer deg om selve spillet og ikke chatten så vinner du flere games!
Vis hele sitatet...
Vi diskuterer. Ingen vits og komme med person angrep. Men du føler deg kanskje litt truffet? Lei av at folk forteller deg hvor dårlig du er ?

Kanskje man skulle blitt bedre og sluttet og ødelegge et game for 9 andre.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Vi diskuterer. Ingen vits og komme med person angrep. Men du føler deg kanskje litt truffet? Lei av at folk forteller deg hvor dårlig du er ?

Kanskje man skulle blitt bedre og sluttet og ødelegge et game for 9 andre.
Vis hele sitatet...
Hvordan bli bedre om man ikke spiller? Sette seg ned og meditere mens man gjentar for seg selv "i dag skal jeg bli bedre i LoL...".

Merk; jeg havnet inn på denne tråden med et uhell, har aldri vært borti LoL engang, men regner med man må spille for å bli god også der.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Vi diskuterer. Ingen vits og komme med person angrep. Men du føler deg kanskje litt truffet? Lei av at folk forteller deg hvor dårlig du er ?

Kanskje man skulle blitt bedre og sluttet og ødelegge et game for 9 andre.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte bidrar det å si "Omg du suger" og andre drittkommentarer til spillet? Gjør det spillet bedre? Det eneste jeg ser det bidrar til er å ødelegge spillelysten til folk slik at man ikke ønsker å spille mer, og prøve å bli bedre. Det ødelegger også gjerne teamspiriten på laget - så om det var noen sjanse for en comeback så forsvinner denne sammen med drittslenginga fordi folk rett og slett ikke gidder mer og ikke gjør ordentlig innsats.

Det som er poenget er vel at slike som du da egentlig mer er en del av problemet, og ikke løsningen. Folk som roper slikt i chatten er mer ødeleggende enn folk som har en dårlig game og 0-10 i stats.

Ser du noen spille dårlig, f.eks. kjører helt feil itembuilds kan du jo si ifra på en hyggelig måte "Du burde kanskje kjøpt dette i stede", eller om de gjrø veentlige feil kan du jo gi masse tips. Om du ikke ønsker å hjelpe folk, eller han ikke er mottakelig for tips så bare ignorerer man personen og venter til spillet er over og hopper i en ny game. Å la seg provosere over at andre spiller dårlig er bortkastede krefter.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Vi diskuterer. Ingen vits og komme med person angrep. Men du føler deg kanskje litt truffet? Lei av at folk forteller deg hvor dårlig du er ?

Kanskje man skulle blitt bedre og sluttet og ødelegge et game for 9 andre.
Vis hele sitatet...
hehe, hvor sier jeg at jeg er dårlig? jeg poengterte bare at folk som er douchbag in game taper flere spill.
Hva med å bare spille noe annet en LoL? Det er jo ikke akkurat det beste Moba spillet der ute, og etter hva jeg hører så er communitiet enda verre en det er i for eksempel HON eller Dota2, som forøvrig er mye bedre IMO.
Synes LoL er noe av det beste jeg har prøvd! spilte DotA en goood stund.... men ikke DotA2, er det bare meg eller er det litt delay på det spillet uansett? jeg skyter liksom alle spellsa mine og av og til hopper den over noen spells, gir ikke mening når jeg har ventet til cast time er ferdig på det forrige. Men ja... LoL er bra! jeg merker at til mindre jeg flamer til bedre har jeg blitt til å hjelpe laget mitt.

Det som også er viktig å få med er at viss noen flamer så prøv å få dem til å stoppe på en venlig måte, mange av folkene i LoL community'en er bare sure fordi noen nettopp flamet dem... And the evil circle dosen't stop itself... så viss du er vennlig stopper de som offtest, viss ikke så har du en fin mute knapp
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
15-1-5 / 370 CS / 7 towers

Resten av teamet mitt var negativ, ingen hadde mange assist heller, jeg fikk nesten alle kills selv.

Uansett, siden teamet mitt var 4m premade så sa alle sammen i chat på slutten når vi tapte.

"report zed plz that fuckin nigger is so bad plz report"


Sa heller aldri noe negativt til dem utenom at jeg hatet premades siden de alltid suger.


EDIT: Hater også folk som first pciker Top/Mid når de suger totalt og feeder som faen. Taper selv ikke ofte top/mid så når jeg blir stuck på support så taper vi fote siden jeg ikke can carrie. /:
Sist endret av ArtOfHacking; 8. mai 2013 kl. 08:35.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Når man spiller dritt fortjener man å høre det.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Å fortelle noen at de spiller dårlig er sikkert noe av det verste du kan gjøre hvis du ønsker å vinne flere games, det bidrar absolutt ingenting til spillet. La oss si at midlaneren din dør to ganger på rad, hjelper det på noen som helst måte og påpeke at han er dårlig? Som om han ikke vet at han har spilt dårlig dette gamet?

Flaming hjelper bokstavelig talt aldri.
Sist endret av Juicekongen; 8. mai 2013 kl. 08:45.
Sitat av yoloSwag_101 Vis innlegg
Er glad for at jeg spiller Heroes of Newerth når man hører slike historier som dette så langt bare møtt vennlige folk som gjerne hjelper om man lurer på noe
Vis hele sitatet...
Haha, jeg starta med å spille HoN, og det var ikke bare positivt skal jeg si deg..

Skal jeg sammenligne var det like mye i HoN, og er like mye i LoL. Nå har ikke jeg spilt noe særlig HoN, men regner med at det ikke har endret seg så mye.
flaming har vel ofte motsatt effekt og, om f.eks noen er douchebag mot meg i HON å driver å griner om at jeg suger, går jeg inn for å fucke opp for han selv om han er på laget mitt, stjele creepkills/kills, ikke gidde å heale han om han trenger og blocke han så han dør,

så loller jeg litt inni meg å driter om vi taper,

regner ikke med at jeg er alene om å gjøre dette? :P
Sitat av skepsis Vis innlegg
flaming har vel ofte motsatt effekt og, om f.eks noen er douchebag mot meg i HON å driver å griner om at jeg suger, går jeg inn for å fucke opp for han selv om han er på laget mitt, stjele creepkills/kills, ikke gidde å heale han om han trenger og blocke han så han dør,

så loller jeg litt inni meg å driter om vi taper,

regner ikke med at jeg er alene om å gjøre dette? :P
Vis hele sitatet...
Det er en utrolig barnslig og unødvendig holdning. Det er jo ikke bare flameren du ødelegger for da? Da ødelegger du rett og slett for alle ni personene som er med i spillet.

Om du gjør slik du beskriver er du ikke annet enn et jævla troll som skulle vært utestengt fra spillet.
haha, jeg møter barnslige holdninger med barnslige holdninger, er det eneste i mine øyne som fungerer
Det er stort sett det samme i alle slike spill, spesielt om de er gratis.

Som noen sa er det best å spille om natta når 12-åringene sover, men etter egen erfaring (uten å generalisere) viser det seg gang på gang at de mest aggressive og mest usportslige spillerne enten er fra Russland eller Øst-Europa generelt, så en forebyggende handling kan være å holde seg borte fra Europeiske servere, eller lage din egen private server.
Sist endret av Atuhl; 8. mai 2013 kl. 11:48.
LoL er vel ikke alene om et slikt miljø. Har riktignok ikke spilt LoL såppass mye, men fra erfaring fra andre free-to-play's og betalte spill så er "douchebaggery" rimelig frekvent over de fleste online spill, noen mer enn andre selvfølgelig. Spiller selv CS:GO rimelig ofte, da 5v5 matchmaking, og tilfellene beskrevet over er absolutt tilstede her også, da gjerne med in-game voice i tillegg. Problemet er jo at slike spill er såppass avhengig av lagarbeid, og når man blir nødt til å mute/blokkere all kommunikasjon innad i laget stiller man jo en del svakere.

En mulig løsning på dette er implementere en rapporteringsfunksjon på slutten av hver runde/match, hvor man kan gi medspillere eller motstandere en rank på hvordan de oppfører seg og senere ta dette med i regnestykket når man stiller seg i kø for en ny match, hvor hyggelige spillere blir satt sammen med andre hyggelige spillere, og trollene, idiotene og personer uten et snev av folkeskikk kan få sitt eget lag. Regnestykket for matchmaking bruker jo allerede flere variabler, som rank, playtime etc. Så en "folkeskikk-variabel" burde igrunn ikke være så vanskelig å implementere.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Aldri sagt at jeg håper morra til noen får kreft....

Men og fortelle at vedkommende er dritt på en aggressiv måte burde være greit.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=kqZskUjcAhY

Bare tenk LoLrage istedenfor roadrage.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=kqZskUjcAhY

Bare tenk LoLrage istedenfor roadrage.
Vis hele sitatet...
Aldri sagt at jeg håper noen dør. Men og fortelle at folk er dritt i et spill de er dritt i er viktig, sånn at vedkommende kan forbedre seg selv, og slutte og ødelegge spillet for 9 andre.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Aldri sagt at jeg håper noen dør. Men og fortelle at folk er dritt i et spill de er dritt i er viktig, sånn at vedkommende kan forbedre seg selv, og slutte og ødelegge spillet for 9 andre.
Vis hele sitatet...
Håper jeg aldri spiller med deg, vertfall slik som du fremstiller det. Å gi folk tilbakemeldinger er viktig, absolutt, spesielt hvis de skal bli bedre. Men hvis jeg spiller og en fjomp forteller meg hvor "dritt" jeg er hele tiden fremfor å gi meg tips på en hyggelig måte blir det svært lite morsomt å spille. For poenget er vel å ha det morsomt, er det ikke?

Jeg ser poenget med at 1 person kan ødelegge for de 9 andre spillerene, men når man spiller med 9 andre tilfeldige mennesker er det noe man må regne med. Så fremt den personen ikke ødelegger med vilje, så hjelper det ingen ting å være frekk eller usmakelig, konstruktiv kritikk og en hyggelig holdning derimot, vil få laget og personen mye lengre.

Nå kan det hende jeg misforstår deg, og når du sier "fortelle dem at de er dritt" er bare en uheldig måte og skrive at du pleier å gi folk konstruktiv kritikk, men formuleringen din sier noe annet.

Edit:

Et annet viktig poeng: Folk blir ikke bedre med mindre de spiller. Så å bannlyse personer som ikke er like flink i spillet som deg vil til slutt ødelegge spillet totalt, da ingen nye spillere får tilgang. Alle starter ett sted, og må spille mer for å bli bedre.
Sist endret av Kugie; 8. mai 2013 kl. 12:34.
Sitat av Kugie Vis innlegg
Håper jeg aldri spiller med deg, vertfall slik som du fremstiller det. Å gi folk tilbakemeldinger er viktig, absolutt, spesielt hvis de skal bli bedre. Men hvis jeg spiller og en fjomp forteller meg hvor "dritt" jeg er hele tiden fremfor å gi meg tips på en hyggelig måte blir det svært lite morsomt å spille. For poenget er vel å ha det morsomt, er det ikke?

Jeg ser poenget med at 1 person kan ødelegge for de 9 andre spillerene, men når man spiller med 9 andre tilfeldige mennesker er det noe man må regne med. Så fremt den personen ikke ødelegger med vilje, så hjelper det ingen ting å være frekk eller usmakelig, konstruktiv kritikk og en hyggelig holdning derimot, vil få laget og personen mye lengre.

Nå kan det hende jeg misforstår deg, og når du sier "fortelle dem at de er dritt" er bare en uheldig måte og skrive at du pleier å gi folk konstruktiv kritikk, men formuleringen din sier noe annet.
Vis hele sitatet...
Konstruktiv kritikk kan de få av guides og mor.
Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.

Det og gi konstruktiv kritikk til en person som trur han er god, funker ikke. Derfor må man sette vedkommende på plass så h*n virkelig skjønner hvor dårlig h*n er.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Konstruktiv kritikk kan de få av guides og mor.
Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.

Det og gi konstruktiv kritikk til en person som trur han er god, funker ikke. Derfor må man sette vedkommende på plass så h*n virkelig skjønner hvor dårlig h*n er.
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg forstår deg rett så har man rett til å ødelegge spillopplevelsen til andre så lenge man er god nok? Litt kynisk av deg å påstå at personer som ikke er flinke nok ødelegger spillopplevelsen for deg, men siden du er så flink så har du full rett til å ødelegge spillopplevelsen for dem.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Konstruktiv kritikk kan de få av guides og mor.
Folk må skjønne at de er dritt, før de kan forbedre seg.

Det og gi konstruktiv kritikk til en person som trur han er god, funker ikke. Derfor må man sette vedkommende på plass så h*n virkelig skjønner hvor dårlig h*n er.
Vis hele sitatet...
Istedenfor å si at han er dritt kan du jo hjelpe han med å bli bedre med å si hvilke skills han burde max'e up først, hvilke items han burde gå for også videre. Du kan jo også nevne på en hyggelig måte at han/hun ikke spiller så bra. Men nevn også til han/hun at det går ann å ha en dårlig runde og at han/hun ikke burde gi opp spillet.

Shit happens, get used to it. Det er ikke alle som er like gode som andre i et spill, og sånn er det bare.
Sitat av Kugie Vis innlegg
Så hvis jeg forstår deg rett så har man rett til å ødelegge spillopplevelsen til andre så lenge man er god nok? Litt kynisk av deg å påstå at personer som ikke er flinke nok ødelegger spillopplevelsen for deg, men siden du er så flink så har du full rett til å ødelegge spillopplevelsen for dem.
Vis hele sitatet...
Vill man ikke forbedre seg når man spiller så selvfølgelig skal man kritiseres.

Vill man ikke høre på det jeg sier(skriver) så er det bare og mute og fortsette å ødelegge et game(for 9 andre) hver gang man spiller.

Og er du så nærtagende at du mister spillopplevelsen hvis noen forteller deg sannheten burde man kanskje gjøre noe med det.
Det å spille dårlig en match finnes det tusenvis av gode unnskyldninger for og absolutt alle har matcher som går på trynet. Å være et rasshøl er det virkelig ingen unnskyldning for.
ingen blir heller bedre å spille av at du sier til dem at dem suger, dem blir mest sannsynlig bare litt irritert på deg å fortsetter å spille..

er det ikke noe matchmaking system i lol? om det er det er det vel du som må bli bedre for å få spille med de gode gutta
Sitat av AnonymousKiller Vis innlegg
Istedenfor å si at han er dritt kan du jo hjelpe han med å bli bedre med å si hvilke skills han burde max'e up først, hvilke items han burde gå for også videre. Du kan jo også nevne på en hyggelig måte at han/hun ikke spiller så bra. Men nevn også til han/hun at det går ann å ha en dårlig runde og at han/hun ikke burde gi opp spillet.

Shit happens, get used to it. Det er ikke alle som er like gode som andre i et spill, og sånn er det bare.
Vis hele sitatet...
Der jeg spiller er det ikke problem som "hva skal jeg velge etc etc" folk veit hva de skal kjøpe, men folk gjør ting som ikke er smart, og på ingen måte lurt/riktig.

Folk som trur de er flinke, og er best. Kan ikke forbedre seg, man må få dem til og forstå hvor dårlige dem er. Fra der kan man gi "konstruktiv kritikk"
Sitat av skepsis Vis innlegg
ingen blir heller bedre å spille av at du sier til dem at dem suger, dem blir mest sannsynlig bare litt irritert på deg å fortsetter å spille..

er det ikke noe matchmaking system i lol? om det er det er det vel du som må bli bedre for å få spille med de gode gutta
Vis hele sitatet...
Vel, de som blir reported for Negative attitude, Unskilled player osv får andre folk som også har blitt reported for sånt.

Men dette kan jeg ikke garantere, fordi det ser ikke ut til å fungere.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Der jeg spiller er det ikke problem som "hva skal jeg velge etc etc" folk veit hva de skal kjøpe, men folk gjør ting som ikke er smart, og på ingen måte lurt/riktig.

Folk som trur de er flinke, og er best. Kan ikke forbedre seg, man må få dem til og forstå hvor dårlige dem er. Fra der kan man gi "konstruktiv kritikk"
Vis hele sitatet...
Rent bortsett fra at det åpenbart ikke er slik det funker, for med den mengden BM som er i LoL så skulle det være nok til at alle var i verdenstoppen. For alle som ikke spiller selv så er spillet og miljøet sett på som de laveste møkkafolka på pc, alt i alt ødeleggende for esports og totalt uinteressant å følge med på.
Sist endret av Mith; 8. mai 2013 kl. 12:59.
Sitat av Mith Vis innlegg
Rent bortsett fra at det åpenbart ikke er slik det funker, for med den mengden BM som er i LoL så skulle det være nok til at alle var i verdenstoppen. For alle som ikke spiller selv så er spillet og miljøet sett på som de laveste møkkafolka på pc, alt i alt ødeleggende for esports og totalt uinteressant å følge med på.
Vis hele sitatet...
Hvordan ødelegger dette for esports?
Fordi sponsorer som regel er interessert i å sponse positive ting, ikke homofobe tennåringsgutter som skryter av å pule hverandres mødre på streamen sin dagen lang.