Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 718
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har de siste dagene tatt 40 mg oxy og 4 mg rivo når jeg står opp. Har høy toleranse, men lenge siden jeg har hatt oxy.

Sover omtrent hele dagen i tillegg til hele natten. Klarer ikke holde øynene åpne. I dag har jeg halvert oxy dosen men sover like mye. Jeg hadde en 4 dagers speed tur fra lørdag til tirsdag. Kan dette være medvirkende?

Sist jeg hadde 40mg oxy opplevde jeg bare at alle symptomene på sykdommen min "forsvant"
Du tar store doser av veldig sterke medisiner, så ikke rart at du sovner. Vil tro de aller fleste hadde sovna av de preparatene der tatt hver for seg, for ikke å snakke om tatt sammen. Rivoen forsterker oxyen, og oxyen forsterker rivoen.
Jeg antar at du er vant med pillerus? Da er det etter mitt skjønn enten søvnunderskuddet eller oxyen som foråsaker det du opplever. Det blir egentlig bare gjetting fra min side, men mitt resonnementmitt er at rivo for veldig mange personer ikke virker veldig søvndyssende, særlig med litt toleranse. Så da er det bare to alternativer igjen; oxy eller søvnunderskudd. Sikkert litt begge deler. Det som skurrer litt er at speedbingen din endte for 4-5 dager siden, så skulle nesten tro du hadde hentet deg inn ift. søvn innen nå.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sist jeg hadde 40mg oxy opplevde jeg bare at alle symptomene på sykdommen min "forsvant"
Vis hele sitatet...
Skjønner. Benzo er mer eksplosivt enn man skulle tro i kombinasjon med oxy.
1 + 1 = 3
Sist endret av TrippyKing; 4. juli 2020 kl. 14:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar jeg speed over 3-4 dager eller mer ender jeg nesten alltid opp med å ha minst tre dager etterpå jeg bare ligger i senga,sover og våkner en sjelden gang, som jeg tar et bongtrekk og sover videre. MÅ jeg noe kommer jeg meg som regel opp hvis jeg er forberedt.

Det er ikke alltid slik, en forutsetning er at jeg har masse hasj og helst benzo eller opiater i tillegg. Jeg tror sløvende rusmidler har ekstra god effekt når kroppen er litt sliten fra før. Og speed tar lang tid før det er helt over så antar det er en sammenheng. Vil tro at om du fortsetter et par dager så slutter du nok å sove, men jeg vil absolutt ikke anbefale å ta opiater mer en 4 dager i strekk men det er en annen sak