Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 965
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Hei, i det siste så har jeg hatt en grei mengde men disse Oxy 5mg. Har kun spist de frem til nå. Så jeg lurte på om noen fellesfreaks har erfaring med Oxy IV? Har selv brukt IV før, men aldri Oxy. Trenger ikke moralpreken osv, vil bare ha noen tips.
Mvh KingofSpades
Actavis er kapsler ikke sant? Tror du isåfall bør prøve å ekstrahere de da det er veldig mye fyllestoffer i kapsler, å du må ha endel kapsler for en ok rus..
Har kun erfaring med tabletter 30 og 80mg om jeg husker riktig, disse fungerer bra å koke og injisere.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
Trådstarter
52 8
Stenmer det, de er kapsler. Ganske enkelt å åpne de. Blei anbefalt å begynne med 3 stykk, koke godt og filtrere godt. Takk for kjapt svar!
Har brukt 5mg kapsler iv flere ganger, funker det men er enig at man bør ha minst 3 om gangen, og det er lettere og løse dem opp ved å koke for så la de kjøle seg ned. Blir en del hvite rester men det gjør ikke noe