Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 8887
Hvilke lover å regler er det man må forholde seg til i dette miljøet. Hvor går grensen mello innbrudd og ikke. Om et område er inngjæret f.eks, men det er et hull i gjerdet har jeg da lov til å gå inn. Eller dører som ikke er låst osv. Og kumlokk hva er regelen der, kan hvem somhelst åpne og gå ned i kumlokk. Gjerne kom med fler lover å regler innenfor dette temaet da det er inetrresant å vite hvor grensen går på hva jeg kan gjøre og ikke med loven på min side.
Tar også imot andre tips når det kommer til urbex da jeg ikke vet mye om dette. Finne lokasjoner og og ting og utforske.
Dropp kummer. Mange som har daua i kum av oksygenmangel. Folk kan også ramle oppi og skade seg stygt. I jobbsammenheng ventilerer vi kummer med kanalvifte, og har alltid en mann på toppen for å passe på.