Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4583
Har lyst på AirPods pro, men har kommet Happy Plugs med samme design. Liker ikke de første som kom da de er harde og har dårligere lyd. Intillegg så hører folk rundt deg hva du hører på. Har hatt sånne EarPods som var med i iPhone pakningen. Liker bedre disse som går inn i øret og er mer lydtette.
Noen som har prøvd dem? Har de forskjellig lyd eller betaler du bare for merket Apple? De koster over 2000, HP koster 900 ca
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Har Airpods pro. Jeg kjøpte de for støydempingen. Det er selvsagt ikke helt lydtett, men det er mer enn nok for daglig bruk; det stenger ut sus og bakgrunnstøy (f.eks buss) veldig bra.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Har Airpods pro. Jeg kjøpte de for støydempingen. Det er selvsagt ikke helt lydtett, men det er mer enn nok for daglig bruk; det stenger ut sus og bakgrunnstøy (f.eks buss) veldig bra.
Vis hele sitatet...
Takk. Altså disse harde faller lettere ut av øret da de er glatte og harde. Og de ved siden av deg hører gjerne hva du hører på....
men siden prisen er ganske forskjellig fra Apple og HappyPlugs så er det kanskje skuffende dårlig lyd på Happy P?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Takk. Altså disse harde faller lettere ut av øret da de er glatte og harde. Og de ved siden av deg hører gjerne hva du hører på....
men siden prisen er ganske forskjellig fra Apple og HappyPlugs så er det kanskje skuffende dårlig lyd på Happy P?
Vis hele sitatet...
Har ingen erfaring med HP, men Proene sitter godt, og kommer med tre størrelser på gummihodene. Om musikken "lekker" vet jeg faktisk ikke, jeg har ikke sjekket det.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Har ingen erfaring med HP, men Proene sitter godt, og kommer med tre størrelser på gummihodene. Om musikken "lekker" vet jeg faktisk ikke, jeg har ikke sjekket det.
Vis hele sitatet...
Neppe på Pro. Men på alle slike harde gjør den den det. De sitter jo ikke like godt i øret, har bare en størrelse, er stive og har dårligere lyd. Pga de ikke kommer helt på plass i øret tror jeg.
Happy P har alkurat kommet med noen med samme utseende som Pro