Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 15319
Hei!

Er syk fortiden og ønsker meg ps4 spill som får bort tankene. Må være noe som er engasjerene, men ikke noe med story mode så en må lese. Har tv langt unna og dårlig syn. Gjerne noe type open world der en bare kan leke seg. Lastet ned gta v, men må spille story mode for å komme i gang. Kjør på med tips folkens!
Red dead redemption 2?

Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Red dead redemption 2?
Vis hele sitatet...
Gikk litt fort, så du ikke ville ha story mode.

Hadde nok kjørt på med et eldre gta spill og fucket rundt. Type Gta 4
Sist endret av Norgeerkult; 28. juni 2019 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Red dead redemption 2?



Gikk litt fort, så du ikke ville ha story mode.

Hadde nok kjørt på med et eldre gta spill og fucket rundt. Type Gta 4
Vis hele sitatet...
Takk! Trodde bare gta v var tilgjengelig, men etter å ha søkt litt fant jeg gta 3. Det har jeg spillt mye på pc, så laster ned til ps4 nå!
Assassins creed!!!! Spesielt dersom det er open-world leking du liker. Jeg elsker det selv, og har spilt mye Gta5. Anbefaler at du spiller deg opp alle spillene i rekkefølge. Har hatt mest gøy i openworld etter spillet med assassins creed revelations og etter det assassins creed III.
Rayman all te way !
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Hei!

Er syk fortiden og ønsker meg ps4 spill som får bort tankene. Må være noe som er engasjerene, men ikke noe med story mode så en må lese. Har tv langt unna og dårlig syn. Gjerne noe type open world der en bare kan leke seg. Lastet ned gta v, men må spille story mode for å komme i gang. Kjør på med tips folkens!
Vis hele sitatet...
Du trenger kun å spille gjennom prologen før du kan hoppe i GTA Online.. Noen få minutter med singleplayer/storymode og så trenger du aldri mer å spille singleplayer/storymode igjen (med mindre du sletter save game data eller skifter konsoll etc)..