Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 655
Hei.

Har akkurat fått meg iBook, og jeg digger den.
Har et problem med at jeg ikke får satt høyere oppløsning enn 1024*768px på en CRT skjerm jeg har koblet til.

Har satt den som hovedskjerm, kanskje jeg må skru av iBookskjermen? Virker som crt skjermen må bruke samme oppløsningen som iBooken. Hvordan kan jeg isåfall få slått den av?

Håper på litt hjelp her, ny med mac
Hvis du er på den plassen der du skal velge hvilken side laptopskjermen og CRT-skjerm skal stå på, så må du dra den "meny-baren" i bildet over på det som er CRT-skjermen. I tillegg må du ikke ha delt-skjermbilde, men utvidet skrivebort. CRT skjermen blir da primær skjerm, og iBooken blir sekundær. Dermen kan du hærje og kose deg med oppløsninger på din gode gamle CRT!

lenge leve apple!
Trådstarter
Takk.

Fant ut at jeg trengte et program som heter screenspanning i tillegg, for å i det heletatt kunne få mulighet til å organisere skjermene. Nå fungerer det toppers hvertfall
Problemet med Mac er ofte at det blir for enkelt og visuelt. Man tenker i utgangspunktet altfor avansert..