Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1829
Hei folkens!

Har nå endelig anskaffet meg en iBook! Herlig
Men.. sliter litt med å spille av wmv-filer. Bruker VLC-spilleren, hørte den skulle spille av det meste, men det gjør den da ikke. Noen som kan hjelpe meg med dette?
Jeg bruker WMP for Mac for wmv-filer.
Lundern: Trådstarter sier jo at VLC ikke svelger wmv. Har selv vært borti at VLC ikke tar wmv. Jeg anbefaler WMP siden den alltid tar wmv.
WMA kan bare dø likevel. VLC har sikkert ikke lov til å spille av WMA for M$.
Eller så boikotter de.

Edit: Min VLC for Windows spiller de stakkars få WMA sangene jeg har som bare det. Finn MP3 eler OGG erstatning sier nå jeg.
Sist endret av BakkiZ; 17. juli 2005 kl. 13:58.
Er det ikke sånn at iTunes konverterer WMA til mp3?
anderbor's Avatar
Trådstarter
Skal teste ut de programmene dere har nevnt her. Det er i denne posten snakk om wmv-filer, altså videofiler. Muligens iTunes konverterer wma(audio) til Mp3, men det er her altså snakk om videofiler. Fort gjort å lese litt feil eller misforstå
(Den siste der var rettet til spookykids og BakkiZ)
Hvis du ikke har blitt helt macfantast og hater micro$oft over alt på jord; så har de laget en Media Player for OSX oxo.. http://www.microsoft.com/windows/win...ad/default.asp

Bruker den selv, funker bra nok. Har ikke så altfor mange wmv filer så, er en av de programmene jeg bruker minst. Kjekt å ha, når man først kommer over slike filer...