Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2062
Hei.
Lurer sterkt på om det går an å komme seg inn på TKA.
Har så veldig lyst til å laste ned et par småting
Økonomien min lar meg ikke handle på www.apple.com, prøver å få meg de viktigste programmene til min iBook for skolearbeid og sånt generelt. Ville vært fint om noen ga meg et par tips og sånt eller kanskje det finnes noe som ligner på TKA som jeg ikke vet om men men blir fornøyd med alt jeg får.

Takk på forhånd
Så vidt jeg vet, er det slutt med invites på TKA. Det vil si at med mindre du får kontoen til noen, så ser det mørkt ut.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Mine invites forsvant i alle fall.
bruk open office da, tror det funker på mac også...
Det finnes mac-stuff på torrentspy

Sitat av hakkon
bruk open office da, tror det funker på mac også...
Vis hele sitatet...
Makan til elendig port skal du lete langt og lenge etter
Fatalsex's Avatar
Trådstarter
24 0
Sitat av hakkon
bruk open office da, tror det funker på mac også...
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, men bruker den på skolen og sier en ting "ELENDIG"
Anbefales IKKE på det sterkeste. Vet at den er tom gratis men ellers takk

En ting til lurer jeg på nå.
Går det an å dele en konto med noen?
Hvis det er mulig så finnes det noen så snille mennesker her som kunne tenke å være ekstra snille her
hehe men men. vi får se hva som skjer.
piratebay har vel også fått egen macseksjon
torrentspy
unrealmac
hypertorrent
osv
Sitat av Fatalsex
Takk for tipset, men bruker den på skolen og sier en ting "ELENDIG"
Anbefales IKKE på det sterkeste. Vet at den er tom gratis men ellers takk
Vis hele sitatet...
På Mac eller PC? Hvis du synes OpenOffice er elendig på PC, kan du trøste deg med at den er minst 50 ganger verre på mac

Eneste det duger ordentlig på er vel Linux...
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Du kan få en invitasjon av meg. Send meg en PM med

Username:
Password:
Repeat Password:
Email (desired):
Email (invited):
TKA har lagt invite-systemet på is inntil videre.

Når det gjelder OpenOffice for Mac bruker jeg NeoOffice. Funker fint for min del. Fordelen med NeoOffice er at man slipper å kjøre OpenOffice i X11.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Grunnen til at jeg har en invite er at jeg har fått tilsendt to invites, bare brukte bare en, så den andre kan du få!
magstr: Jeg hadde også flere igjen, men de ble borte. Har du sjekket i det siste?
hadde også noen invites som forsvant, så da fikk jeg ihvertfall svaret på hva som skjedde med dem...

Fatalsex: hvilke programmer trenger du? har rimelig shitty upstream her, men dersom du ordner et sted jeg kan laste det opp, så har jeg da ihvertfall de mest essensielle tingene her etterhvert. Send meg en PM, så skal vi nok se om vi ikke får ordna deg på et vis
Sist endret av atomet; 3. april 2005 kl. 04:45. Grunn: glemte en setning... (presenil demens)
Fatalsex's Avatar
Trådstarter
24 0
Lurer på en ting. Dne iLife pakken som vi får med oss når vi kjøper MAC. Er den full osv eller er den bare midlertidig prøvesak for oss liksom. Sånn at vi blir liksom avhengige av den og kjøper den etter på ? Noen som fatta hva jeg mener ?
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
devotio: Det er andre som har sendt invites til mail adressen min, det er de som fremdeles fungerer. De invitasjonene man før kunne sende fra TKA er borte vekk!
Sitat av Fatalsex
Lurer på en ting. Dne iLife pakken som vi får med oss når vi kjøper MAC. Er den full osv eller er den bare midlertidig prøvesak for oss liksom. Sånn at vi blir liksom avhengige av den og kjøper den etter på ? Noen som fatta hva jeg mener ?
Vis hele sitatet...
Full vare. Ikke noe prøvegreier
Fatalsex's Avatar
Trådstarter
24 0
Nå har jeg endelig kommet inn på TKA. Joho Woho :P

Spesiel takk til magstr. og seff takk til alle sammen.

Vet ikke hvilken program jeg trenger for å laste ned torrents så laster på WinXP pc'n. men ville vært greit å vite hvilke program som er best for MAC ?
Sist endret av Fatalsex; 3. april 2005 kl. 17:37.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av Fatalsex
Nå har jeg endelig kommet inn på TKA. Joho Woho :P

Spesiel takk til magstr. og seff takk til alle sammen.

Vet ikke hvilken program jeg trenger for å laste ned torrents så laster på WinXP pc'n. men ville vært greit å vite hvilke program som er best for MAC ?
Vis hele sitatet...
Google it =) Du har faktisk hele tre valg. (kanskje fler!)
http://www.bittorrent.com/
http://sarwat.net/bittorrent/
http://azureus.sourceforge.net/download.php
Du kan jo prøve ut Tomato Torrent også
Fatalsex's Avatar
Trådstarter
24 0
takk takk. prøver http://www.bittorrent.com/ jeg.

Har sett gjennom TKA nå en liten stund og har ikke sett noen programmer i norsk versjon. Så lurer sterkt på om det går an å update office 2004 fra english til norwegian ? eller noe sånt. Det er jo mulig på windows, har jeg hørt.
Sist endret av Fatalsex; 3. april 2005 kl. 18:24.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det ingen andre som har en invite liggende. Skulle veldig gjerne hatt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg også har vært på utkikk etter en invite lenge nå.. Siden februar for å være nøyaktig
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er fortsatt ute etter en invite, om det er mulig
såvidt jeg har forstått, så er det fremdeles mulig å få en invite ved å gjøre en donasjon, men det er eneste muligheten jeg vet om også sorry

Serialbox er ihvertfall en liten hjelp, om ikke komplett. Høres det int. ut, så send en pm
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tok meg ikke helt tid til å lese her, men hvis du trenger serialbox så ligger slike torrents også på the pirate bay, som ikke trenger noen slags form for registrering. TKA medlemskap skaffes kun gjennom donasjoner.