Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 656
Hvilket oppsett bør man bestille 12" med, for å få valutta for pengene. (Anbefalinger, erfaringer er fint) (Har bestemt meg for en liten 12"-er..)

Har vurdert:
60GB hdd (kanskje mer?)
Kanskje bæreveske (er prisene til apple.no bra?)

Har tenkt:
å kjøpe mer RAM senere å sette i selv, type 1024 MB brikke.

Prisen jeg har lagt meg på nå er ca 8500 med studentrabatt.. Er ikke villig å bruke særlige mye mer om det ikke er noe "vits".

Også lurer jeg på det med Virtual PC. Kan være at jeg trenger noen Win32-program, men ikke ofte. Visual Basic og Oracle db-software muligens. Funker VB6 med VP7? Jeg er ikke avhengi av win32-program, men det hadde vært kjekt, som en bonus.

(sorry rotet)
60 gb disk er kjekt, prisene til apple på bærevesker er helt kurrant.

hvorfor skulle ikke vpc7 støtte vb6? man kjører jo windows i vpc, som igjen kan kjøre vb.
Jeg kan anbefale Second Skin. (Får det på apple.no) Tok på IvI sin her om dagen, kjentes smooth ut.
Kjekt at du bare kan legge den i sekken da.

Ekstra RAM er vel heller dyrt på apple.no, det er nok lurere å kjøpe til en ekstra fra en annen plass og sette i selv. En ganske enkel prosedyre, har jeg hørt.
Denne brikken fra mpx.no for eksempel..
En oppgradering med 512MB ekstra RAM på apple kosta vel ca. 1300,-.