Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1017
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg kom akkurat over en preview av sesong7 på youtube. Og følte for å dele dette med dere. Jeg gleder meg som vanlig som en liten unge til ny sesong og dette er intet unntak.

Det er varslet en del endringer i den nye sesongen og det kommer frem på previewen at CTU er long gone (det var vel ingen stor overraskelse) men en større overraskelse er at Tony Almeida returnerer fra de døde som terrorist.(!)

Serien har premiere i Januar som vanlig og i mellomtiden kan vi kose oss med denne:

http://youtube.com/watch?v=KtgD3t9pKjE
Begynner å bli ganske lei 24 nå, men blir vel til at jeg ser sesong 7 også, men de bør ha en helvetes bra story bak Almeida's gjenoppståelse fra de døde.
Drittkult. Det som er enda mer elskverdig er at jeg har halve sesong 6 usett. Håper de ikke feiler ettersom det skal en del til for å toppe noen av de tidligere sesongene.
Dette blir fett! Blir aldri lei av 24 og Jack Bauer!

Som charz0r sier så bør de ha en god story bak Almeida's gjenoppståelse.
Må se 24. Må se.
Helvete, Tony var jo helten. Og no går han i minneboka som skurk.
Sitat av Grinder
Helvete, Tony var jo helten. Og no går han i minneboka som skurk.
Vis hele sitatet...
...litt som Victor i Pacific Blue, hvis dere fulgte med på det og/eller husker det.
Sitat av charz0r
...litt som Victor i Pacific Blue, hvis dere fulgte med på det og/eller husker det.
Vis hele sitatet...
Haha, for en sammenligning ! vil tro at Tony blir lit mer evil enn Victor ble i Pacific Blue, ikke det at Victor var en soft badass altså.

Menne, gleder meg som en unge, Jack Bauer er, og vil alltid være den største actionhelten vi noen sinne vil få se på tv.

Edit; Die Hard anyone ?
Sist endret av SalkiN; 25. oktober 2007 kl. 18:30.
Sitat av charz0r
...litt som Victor i Pacific Blue, hvis dere fulgte med på det og/eller husker det.
Vis hele sitatet...
Pacific Blue, ja. Det var tider det. Men 24 er nok temmelig mye høyere på listen over "TVserier som ikke burde sendes til helvete".