Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1753
Hei Freaks...

Lurer på om man mister det røshet man får i starten,
etter en har satt en smell med speed?

Føste gangen jeg satte speed i åra var ca 10 år siden, det var en euforisk opplevelse uten sidestykke synes jeg da...
men ble såpass skremt at det gikk mange år... kanskje 6 år ich, før jeg gjorde det igjen. og da ble jeg skuffa, mildt sakt.
ble speeda, men det var det... ett mini røsh bare..

har ikke helt styr på hvor mange ganger jeg har skyti nå i det siste, men toppen 10-12 ganger med noe opphold.
Og i dag satte jeg 2 justeringer tidlig på kvelden, men da følte jeg att det ikke funke AT ALL?? så mixa den 2. ganske kjapt etter og da hadde jeg brukt 0,8g av samme varan jeg har brukt før, som hadde svingt bra da hvartfall. så satte den i motsatt hånd og slippte stasen , og venta. Og venta.
Men nei. kjente ingen ting.
Måtte til og med sjekke i speilet om jeg hadde bomma eller no??

Da gikk jeg og kjøpte en baggis og spiste den, før jeg snorta resten av greian. Da ble jeg litt rokka form.
men det tok aldri av.

Nå ligg jeg på sofaen etter 7-8 timer og har røyka to feite, tydelig fått skrive dilla litt skjeiv, tydeligvis speeda men føler meg ikke rocka i det heletatt... Helt rolig faktisk. er det slik det blir etterhvert da eller????

bikka over liksom???
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det heter toleranse og nei du vil vel aldri helt få den samme intensiteten som aller første gang.

Det er når man er så avhengig av den følelsen at problemet viser seg, stoff burde i beste fall være noe krydder i livet, men når man bruker stoff som hovedrett for å belyse dagen er man desverre på vei nedover.

Det eneste du kan gjøre er å ta en pause slik at kroppen kommer seg til normalen igjen før du ruser deg på nytt.
Og selv etter en lang pause vil den psykiske toleransen forhindre en opplevelse lik følelsen av ditt første skudd.
Vil bare legge til at med speed så kommer det an på om det er meth eller vanlig amf også da. Det selges gjerne bare som speed alt sammen.
Jeg ble utrolig skuffa første gang jeg fikk vanlig amfetamin. Mye mindre euforisk og man merker forskjell på at det varer omtrent halvparten så lenge.
Har aldri skutt noe eller brukt pepper så dette blir litt synsing, men i tillegg til de andre svarene du har fått så kan det jo hende du har kjøpt noen rævva greier?
En ting som kan være greit å være klar over:
Det har et par ganger vært PMMA på markedet også, solgt som speed. Det er nok veldig skjeldent, men har fått det en gang også. Det stoffet føles først som speed, men veldig dårlig, akuratt som om rusen er langt borte og veldig skitten. Man kommer heller ikke skikkelig igang av det og euforien uteblir, noe som gjør at folk redoserer til de overdoser.
Jeg redoserte ikke da jeg var klar over at det var på markedet, men fikk vondt i hodet og feberfølelse.
Trådstarter
44 7
Vet forskjellen på amf og meta. Vet det var meta første gangen. Men likevell. Sist gang var det ikke merkbart i det heletatt. Ingen godfølelse att justeeinga satt. Er litt derfor jeg har begynt å sette den med injeksjon.

Selfølgelig så blir man rocka etter flere dager , men sku bare kose meg med en eftas justering og ble så syyykt skuffa.
Var nøyaktig samme varer som jeg brukte før helga som var.
Men men.
Da er det bare å dra på håndbrekket en stund.