Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4092
Hei, har gått på urinprøver en stund nå (cannabis).. I helgen som var på fredag kveld ble det snortet 2 striper med cola, på søndags kveld altså i går. Måtte jeg ta ny test, urinen var helt gjennom siktig, vil det bli påvist i prøven? Tester de for cola i samme prøve? De har ikke hatt misstanke om noe annet enn cannabis så tester de bare etter det eller alt?
du blir testet for de fleste narkotiske stoffer, så ja, det kommer nok til å slå ut desverre
Hvis du er heldig, så har du pissa rent allerede, dvs cola er ikke i systemet så lenge. Fra 12-72 timer.
Trådstarter
8 0
Sitat av Odd Vis innlegg
Hvis du er heldig, så har du pissa rent allerede, dvs cola er ikke i systemet så lenge. Fra 12-72 timer.
Vis hele sitatet...
Var 2 relativt små striper altså veldig liten mengde, var å trente rett før jeg måtte pisse og hadde pisset en den ganger iløpet av dagen, pisset var ikke gult i det heletatt, vet ikke om dette har noe å si... Er det noe håp for meg?
er nok en mulighet for at det slår ut ja, om urinen er blankhar nok ikke altfor mye og si, men en gang jeg hadde drukket masse vann og urinen var altfor blank ble jeg bedt om å komme tilbake seinere på dagen for ny prøve.
Sitat av 2åringen Vis innlegg
Var 2 relativt små striper altså veldig liten mengde, var å trente rett før jeg måtte pisse og hadde pisset en den ganger iløpet av dagen, pisset var ikke gult i det heletatt, vet ikke om dette har noe å si... Er det noe håp for meg?
Vis hele sitatet...
Ut i fra situasjonen du er i, vil jeg absolutt si at det er håp. Styrken på colaen og hvor bra forbrenning du har vil nok ha noe å si her. Absolutt ikke et minus at du har trent og pissa en del før du avla den prøven.
Trådstarter
8 0
Føler jeg lever så jævlig på kanten nå asså... Prøven var helt blank, men legen godtok den, blir sendt til lab for testing.. Men er også veldig sikker på at legen krysser av for hva prøven skal testes for? Er dette noe jeg bare tror eller noe bak det?
Det er nok bare noe du tror. Det testes for en rekke stoffer som standard
Jeg er mest kjent med slike stikkprøver som blir dyppet i urinen med en gang du har avlagt prøven, på disse er det lett å jukse med mye vanndrikking osv.. Tester som sender til laboratorium derimot er dessverre en annen sak. Har en kompis som måtte avlegge prøver der, hvor de i etterkant kunne se hvor mye appelsinjuice han hadde drukket før prøven. Disse er altså veldig mye mer nøyaktig, så om du har dratt lisser med en dags mellomrom før prøven er jeg lei for å si at oddsen ikke ligger på din side :/

Tror også at disse testene går gjennom noe av det samme som når man tester stoffskiftet, altså de får opp alt mulig mellom himmel og jord som har vært gjennom kroppen din.
Trådstarter
8 0
Prøven er tilbake og testet negativt! Testen ble sendt på lab som vanlig, men de fant ingenting