Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  213 14606
Tror jeg har tjent et sted mellom 1000 og 2000 totalt. Kjipe greier.
Count me in!
Ikke place for store bets, jeg kommer til å robbe dere!
Ooh, konge! Naturligvis med
Kan vi ikke ta turnering på Betway, med en smule høyere buy-in? 20$? Det er 100 spenn, sikkert hva dere vanligvis betaler på pokerlag.
Jeg er med på de fleste steder egentlig. Spiller originalt på Pokerstars, men har vel muligheten til å opprette en ny bruker.
er med hvis det passer med tidspunktet og hvis det ikke er alt for mye pes å rigge opp en account på pokerstars eller whatever det blir
Er med på pokerstars / betway. Prima ide, har bare fått med meg en nff turnering så dette blir fjell! Vil helst holde buy-in på 30-50 kronasjer.
Sitat av reklame
Noen som har disse poengene? Visst ikke, må vi vurdere en annen poker site.
Vis hele sitatet...
Tror jeg har rundt 2000 FPS eller hva det heter.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av minigolf
Tror jeg har rundt 2000 FPS eller hva det heter.
Vis hele sitatet...
Herlige greier!

mailto:

Slik jeg har forstått det, er det kun oppretteren av rommet som trenger å ha disse poengene.
Edit: jeg sjekket nå, har brukt opp endel av de på turneringer, men skal prøve å spille de opp igjen. Så hvis ingen andre har når vi skal spille, så er det mulig jeg har fått nok. Men atm. har jeg ikke nok, dessverre.
Jeg joiner om jeg er hjemme den kvelden, føler på meg at jeg skal et eller annet spenstig neste uke, men har ikke sjans i havet til å huske hva det var
Ser ut som det ikke spiller noen rolle hvor mye du har brukt, bare du har tjent nok totalt. Hvis du har tjent 2000 til sammen, men brukt 1900 av de, så har du fremdeles tjent 2000, og kan lage turnering. Slik -jeg- har forstått det da. Så gi det et forsøk :-)
Jeg er med!
Jeg har tjent godt over 2000FPP men venter å ser om noen andre får til og lage turnering... Kan jo komme på noe annet så jeg ikke får spilt
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av EXzlator
Jeg er med!
Jeg har tjent godt over 2000FPP men venter å ser om noen andre får til og lage turnering... Kan jo komme på noe annet så jeg ikke får spilt
Vis hele sitatet...
Det er gode greier! Man ser hvor mange FPP man har tjent, ved å velge "Kasse" og "Oversikt". (eventuelt trykke ctrl+s i main vindu)

FPP= Frequent Player Points! Du må sende en mail på for å opprette et privat rom!
Du kan hvertfall sende en mail allerede nå og forberede dem på det, slik at du vet hva du skal gjøre den dagen
vi skal spille!

Oppdatering på deltakere:

minigolf

byp4ass

inzane1891

steinarlima

Dannyfugl

Nubeland

pidget

tafsern

Realist1

preboa

wargriff

reklame

typisk

shonny

Max-Mekka

reedhelvet

Golder

Prophet.

Restyle

RonaTa

Semjuel

zaXu

Allure

EXzlator

Gi beskjed om noen føler seg glemt! Og ja, det passer bare kanskje for noen, men interessen er der! Håper flest fra listen stiller! Jo flere, jo mere!


Dato: Onsdag 29.oktober
Klokken: 21:00
Klient: PokerStars
Rom: Informasjon kommer på senere tidspunkt i tråden.
Spill: Texas Holdem Poker, No Limit, Freezeout Tournament.
Buy-In: Ubestemt. Mellom 2-5 dollar.

Jepp! Det skal vel være 24 stykker det! Blir vel en knall turnering med flere bord!
Sist endret av reklame; 24. oktober 2008 kl. 01:41.
heftig! Det her bli bra
Har veldig lyst til å joine. Men i skrivende stund har jeg bare 1.7 dollar igjen tror jeg. xD
Er ikke så lett å være skoleelev uten jobb. Kun foreldre som gir meg cash en gang iblandt.

Men hvis det nå kommer opp at jeg får skaffet meg nok penger til at jeg har lyst til å brukie 10 dollar til på pokerstars så skal vel det ordne seg.

Håper dette blir bra.
Kan melde meg på selv om det fortsatt er plass og registrering på Pokerstars ikke er så altfor hard
jæ men får fææn a reklame. jeg skal da være med. lukter at du kan ha brukt feil liste når du oppdaterte.

heykey = med

(mulig jeg er å finne i den lista, og at 14 timer bedøk har gjordt meg blind)
Tror jeg skal ha mulighet for å bli med jeg også..
Jeg er med jeg også! Må bare lage meg konto på pkrstrs. Med forbehold om at jeg ikke jobber!

MasterCard <3
Jeg er med! Sålenge det det blir som tidligere krevd.. (Pokerstars, 2-5$ osv.)
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Oppdatert deltakerliste:

minigolf

byp4ass

inzane1891

steinarlima

Dannyfugl

Nubeland

pidget

tafsern

Realist1

wargriff

reklame

Kramer

heykey

typisk

shonny

Max-Mekka

reedhelvet

Golder

Prophet.

Restyle

RonaTa

Semjuel

zaXu

Allure

EXzlator

Zepplin

DrMight

mathfjeld

Duckyuck
Det er da ikke så vanskelig å skrive nicket mitt riktig.
Sist endret av TanteSpiker; 24. oktober 2008 kl. 13:38.
Jeg er med, og har mulighet til å opprette private turneringer. Lavest mulig buyin er $5+0.50.
mathfjeld, har du satt inn penger med MasterCard før? Har opplevd problemer med det, fordi banken sperrer for gambling-transaksjoner, som PokerStars jo er definert som. VISA funker imidlertid utmerket.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av primax
Jeg er med, og har mulighet til å opprette private turneringer. Lavest mulig buyin er $5+0.50.
Vis hele sitatet...
Det er gode greier! Da har vi hvertfall to stk som kan opprette private turneringer. Skal vi si at vi tar buyin på 5 $ + 0,5 da? Det er snaue 30 kroner, og gir en grei nok pot! Hvordan er det med premiefordelingen i private turneringer?
Sist endret av reklame; 24. oktober 2008 kl. 15:56.
med 30-40 stykker med tror jeg det blir 5 premier, og en 1.plass på 40% av den totale premiepotten
Hvorfor ikke bare gå på Betway og trykke "Mine private turneringer", og deretter velge buy-in osv? Gjort på max 1 min, og gratis.

Ang. buy-in, kan vi vel ta en avstemning(Evt. 2 turneringer)?
Mulig at jeg også stiller. Foretrekker egentlig høyere buy-in (10-50$) så det kan være at livepoker blir prioritert.
Sist endret av Laurentius; 24. oktober 2008 kl. 19:01.
bare for å være helt sikker... Det er texas hold'em no-limit vi snakker om?
Sitat av Semjuel
bare for å være helt sikker... Det er texas hold'em no-limit vi snakker om?
Vis hele sitatet...
Jepp, er nok det.
Da må jeg få advare:

ikke bli med om dere har veldig mye imot at jeg overtar pengene deres
Er med jeg såfremt det passer med jobb
Høres gøy ut. Spiller fra tid til annen. Count me in!
Drar denne opp igjen. Flere som skal være med?
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Jepp! Tar en update snart. Før den tid, må vi ordne med dette private bordet. Hvem var det som skulle undersøke det nærmere?
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Er det noen påmeldingsfrist? Må snakke litt med Stars om å få åpnet kontoen min igjen, men straks det er i orden så er jeg med tenker jeg.
Regner med at passordet blir skrevet her i tråden, så egentlig er det ikke så viktig å skrive opp lister med hvem som blir med. PCen min har tatt kvelden, så jeg må muligens melde pass.
Kanskje litt smartere å ta passord på PM. Så ikke masse pokerstjerner kommer innom
Sist endret av shonny; 27. oktober 2008 kl. 20:03.
Jeg er med. Buy in spiller ingen rolle.
Sitat av shonny
Kanskje litt smartere å ta passord på PM. Så ikke masse pokerstjerner kommer innom
Vis hele sitatet...
*Ler* Ja de skjer kvar dag...

Jeg er mest sannsynlig med, med litt uflaks kommer jobb forann. Viss denne blir suksess så kommer de vell flere?

Boo-boo, du er vell med? (sikter til bilde i galleriet)
Sist endret av Skaddfrontallap; 27. oktober 2008 kl. 20:53.
Da har jeg oppdatert pokerstars, fått tilsendt nytt passord og er stortsett klar. Skal nå innom noen små pokerrom for å se om jeg fremdeles husker hvordan å ikke gå bankerott med en gang
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Da kommer det en liten oppdatering.

PM er sendt til EXzlator angående kontakt med PokerStars og dette private turneringsrommet. Så snart dette er i orden, legges det ut romnavn og passord i tråden. Vi kan jo alltids møtes på #nff (ef-net) en time før eller noe, i tilfelle noen ikke kommer seg inn etc.

Dersom alt går etter planen, er ser det fremdeles slik ut:

Dato: Onsdag 29.oktober
Klokken: 21:00
Klient: PokerStars
Rom: Informasjon kommer på senere tidspunkt i tråden.
Spill: Texas Holdem Poker, No Limit, Freezeout Tournament.
Buy-In: Ubestemt. Mellom 2-5 dollar.


Vi trenger som en nevnte tidligere her ikke skrive deltakerliste. Vi er en god flokk dersom alle som har skrevet i tråden kommer.
Ser ut som at vi skal trene klokken 19, slik at jeg rekker den, enten helt eller delvis. Men må få det helt bekreftet før jeg kan love min deltagelse. Blir artig dette.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Ikke vet jeg hvordan det fungerer, men kanskje det går an å bestemme registreringstiden også? Kan jo legge den fra 17-18 tiden og stenges et par minutter før turneringen starter!

Venter fremdeles på svar fra EXzlator angående private rom. Han hadde tjent over 2000 FFP eller hva det ble kalt og kunne hendvende seg til PokerStars for å opprette en turnering.
Sist endret av reklame; 28. oktober 2008 kl. 17:45.
Merkelig at ikke jeg har tjent over 2000 selv. Er en stund siden jeg spilte aktivt sist, men da spilte jeg på PS i flere måneder. Begynte å spille så smått igjen i går, og da tjente jeg 150 FPP på bare noen timer.

Har forresten fått bekreftet at treningen begynner 19, så jeg er ferdigdusjet, mett og klar for poker sånn ca. 21:00. Kjør på!
Nei nei nei!!! Kan vi ikke ta det på søndag istedenfor? Er på jobb frem til halv 11 i morgen ca
Slenger inn et forslag: Hva med å kunne kjøre èn re-buy?
Flertallet bestemmer, naturligvis.
Sitat av inzane1891
*Ler* Ja de skjer kvar dag...
Vis hele sitatet...
Det skjer ikke så ofte nei, takket være at de som starter turneringer IKKE gjør denne tabben...
Send passord på pm eller IRC!


Noen som er med på en litt dyrere turnering? 20-50$? Kan jo evt. starte ny tråd, men gidder ikke hvis jeg bare får med 3stk.
Skal nok få blitt med tror jeg...uten at jeg er helt sikker. Bare kom med den viktigste infoen før det braker løs!...:P