Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 672
Hei!

Har hatt en liten pause fra musikklaginga, siden det endelig har vært litt finvær i "sommer". Men nå som finværet har forlatt, er jeg tilbake igjen i FL Studio.

Dette er et veldig uferdig prosjekt, som jeg begynte på i går. Det har seg slik at jeg vet sånn ca. hvordan jeg vil at låten skal høres ut når den er ferdig, men kunne trengt flere meninger om det jeg har gjort hittil.

http://soundcloud.com/tobasko-1/groove/s-2WIAC

Så enten du hater det, syntes det er greit, eller elsker det så hadde jeg satt stor pris på å høre hva akkurat du syntes og hvorfor!

Noen overganger og andre detaljer er langt fra på plass, så det er ikke noe vits å kommentere på det.

Tusen takk for all respons!
Likte det veldig godt! Eneste må være introen, myk den opp litt, men siden dette er et prosjekt så virker det veldig bra. Får en house/lounge følelse, noe som er meget deilig!
Meget bra, i likhet med alt det andre du har produsert! Har rett og slett ikke noe mer å si.. Det brede spekteret i produksjonen din er helt utenomjordisk. Har jeg noen gang vært sikker på noe, så er det at du kommer til å nå langt.. Stå på! Alltid en glede å få høre verkene dine
La igjen et par kommentarer på soundclouden din, er enkelere å følge med på når du får høre samtidig som kommentaren kommer!

Alt i alt, sykt fresh låt! Digga den, fortsett sånn, stå på!=)
Digger det!
Skulle ønske den var mye lenger =)

Jeg regner med Bassalf er AMPRO på soundcloud. Stiller meg bak hans kommentarer!
Musiker
Trådstarter
Tusen takk for all feedback!

Andcat: Ja, introen er kanskje litt for rett på sak(Hvis det er det du mener). Takk for tips, skal prøve å forbedre det!

Nilsern: Kjempehyggelig å høre!! Får håpe flere folk for sansen på min musikk fremover!

Bassalf: Takk for veldig oversiktlig feedback! Tenkte faktisk å prøve og få til vokal på denne, tror det kan bli kult. Kjenner ikke så mange vokalister, så det er derfor det veldig sjeldent er vokal i låtene mine. Men er helt enig, låta skriker etter en tøff vokal.

Harald25: Takk skal du ha! Den blir vel rundt 4 minutter når den er ferdig, så du får holde deg oppdatert!

Hvis noen har flere idèer hadde jeg satt stor pris på å høre de!
Sist endret av Acie; 18. august 2012 kl. 20:42.
Ja, ideen er jævla bra i alle fall! Digger alt det andre du har lagt ut også, enormt fint særpreg på alt!=)
Stå på, du når langt=)

Hvor lenge har du produsert? og hva slags program tukler du med?=)
Musiker
Trådstarter
Takk!!

Har holdt på i 8 år nå tror jeg, men det var mye useriøst de første 4 årene. Har alltid, siden jeg var veldig liten vært opptatt av musikk. Bruker FL studio
Musiker
Trådstarter
Oppdatering: http://soundcloud.com/tobasko-1/toba...meless/s-qz3G1

Fortsatt ikke ferdig, men begynner og nærme seg.