Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 6937
Ozora var det beste jeg noen gang har opplevd! =)

Var en del i chill out jeg også.
Var digg å bare legge seg ned på teppene på bakken og høre på musikken.
Jeg var også utrolig imponert over hvor bra lyd de hadde på scenene. Det var rett og slett deilig å bli dusjet med luftvibrasjoner!

Møtte mange rare, hyggelige og morsomme mennesker! Selv når jeg ikke prøvde å møte noen kom det folk dettende inn flyten min, og så fløt vi litt sammen til strømmen delte seg igjen
Synd jeg ikke fikk truffet på noen freaks. Men det virket som universet ville annerledes, og jeg endte opp med enn fantastisk festivaluke uansett, så jeg er strålende fornøyd!

Jeg har også fått med meg dette styret med crewet som forlater Ozora.
Det er synd om grundeieren skal gjøre det til et komersielt sirkus. Det håper jeg ikke at skjer.
Men jeg er av samme tro som goldenbullock; det er deltakerne som er det viktige.
Hvis deltakerne drar på Ozora med ønske om å gjøre det til en like magisk festival som den var i 2011, så kommer den til å bli det!

Jeg har veldig lyst til å dra ned igjen til neste år. Denne gangen forhåpentligvis med bil og minst tre andre kompiser.
Vi skal lage tidenes camp!
Aldri vært på en psykedelisk festival, må sikkert være en opplevelse utenom det vanlige!
Men ett spørsmål, hva skulle skje om en fikk insane bad-tripp og disse vibbene smittet over på andre folk som er påvirket?! Kunne det endt i massemord på hverandre, eller er omstendigheten så behagelig og rolig ?
Sist endret av Cannabidiol; 24. november 2011 kl. 16:44.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Uhm hehe, en badtrip er sjeldent så fucka at du har lyst til å drepe deg selv eller andre. Dreper du peeps når du har en shitty dag?
Ozora var så fyllt av kjærlighet og glede at det i grunn skulle mye til for å skape sånn stemning.
En jeg møtte på festivalen fikk en skikkelig slitsom tur etter å ha tatt i overkant mye LSD + i overkant mye MDMA.
Men han fikk hjelp av andre festivaldeltakere samt helsepersonalet på stedet, og klarte seg fint.

Du kunne helt sikkert smittet badtrippen din over på en håndfull andre personer, men med mindre du hadde stilt deg på toppen av en diger stein med ropert og ropt dommedagsprofetier utover sletta, så tror jeg neppe du hadde klart å smitte denne badtrippen din over på spesielt mange.
Det er uansett ikke sånn at ALLE er millioner av lysår ute i verdensrommet på sopptur til en hver tid.

Men som sagt, jeg tror den sterke gode energien som folk flest spredde lett ville overgått nesten en hver ting en enkelt person kunne funnet på. Men mindre noen hadde sprengt en bombe eller møtt opp med maskingevær!
Sitat av aricz Vis innlegg
Uhm hehe, en badtrip er sjeldent så fucka at du har lyst til å drepe deg selv eller andre. Dreper du peeps når du har en shitty dag?
Vis hele sitatet...
Kommer jo helt ann på, en som fikk litt sterkere LSD en han ville kan fort oppfatte feil sanser fra andre folk og reagere på instinkter han vaneligvis ikke ville gjort! Gikk gjennom Jernbanetorget på MDMA, det var ingen badtrip dog men da fikk jeg lysten til og drepe!
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Du fikk lyst til å drepe noen mens du var på MDMA? The love drug? damn.. hehe.. sikker på at det var MDMA? jaja, egentlig same shit. Alt er mulig.

At 1 person på heftig badtrip skal på magisk vis smitte omgivelsene sine med morderiske vibber høres fucked ut. Hvis dette var mulig tror jeg Woodstock ville blitt et helvete til blodbad. Nok av folk som badtrippa til kamikazedosene som var den gang. Eller hur?
Jeg var der og hadde en veldig fin opplevelse. Jeg dro ned sammen med en erfaren gjeng som har vært der 2 og 3 ganger før. Vi campet oppi hugget helt ytterst i skogen ovenfor gågata på siden til mainstage. Vi kom dit på lørdagen og før da så hadde jeg aldri prøvd lsd eller mdma. Dagene frem mot åpnings seremonien gikk med til litt MDMA testing / turing + ett par sopp turer.
På tirsdagen da mainstagen åpnet så fikk jeg tidenes introduksjon og take-off på syre. Dette var da litt skremmende siden jeg aldri hadde hørt noe på dark-psy musikk før, og siden bassen dunka så hardt at bakken ristet der vi sov ett par 3 hundre meter unna så endte jeg opp med en nesten 20 timers lang trippetur med musikk hele veien. Ble litt sliten i hodet frem mot Onsdags natta p.g.a 0 søvn. Resten av uka var helt konge! Syre er konge! Psy er heeelt konge og MDMA er helt konge!

Ozora har forandret meg som person på en veldig positiv måte, og jeg vil anbefale alle til å ta turen dit neste år uansett hvor det vil være. For meg så er det som å dra til en helt annen planet

Beklager for evn skrivefeillzz osv.
Sist endret av Mr.Bukse; 24. november 2011 kl. 22:32.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Var der 2011. Var Bra. Deilig med sol og sommer og mdma

Var på en festival i himmalaya Nataraja festivalen og 11 personer møtte jeg igjen derfra. Kan lønne seg og dra rundt på sånne festivaler for man møter de samme folkene hele tiden

http://www.youtube.com/watch?v=kVAZzN60XRM <---- nataraja

Mange av de i sør Amerika og. Over alt i hele verden
Ganesh, vet du om noen relaterte festivaler i India/nepal fra perioden juni til november i 2012?
Kan søke her: http://www.goatrance.de/goabase/ Noen flere sider men husker ikke navnet :/

Vist du er i Nepal dog så må du til phokara og der er det et sted som heter Shiva bar. Beste stede. Kan sitte og røyke hasj og spille sjakk og møte mange fine freaks Der for man lett info om parties

her også http://psytraveller.net/Main_Page