Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 952
Heiheihei alle freaks!

Har i det siste virkelig slitt med å spinne ut ideer i hodet mitt. Dette kombinert med at jeg ikke helt har "funnet megselv" musikalsk sett, så spytter jeg ut helt forskjellige låter hele tiden.
Kanskje en del av "øvingsprosessen"?

Anyways, har gått fra å spytte ut en noenlunde chill/alien låt - I want to believe - for de av dere som husker denne.
Til noe rart Glitch Hop prega greier - General Glitch.

Så til dette... Jeg TROR det er House, noe lignende i alle fall.
Glitchen ser i alle fall til å stikke seg ut på de fleste låtene sålangt.

Anyways, tar du tida til å spille av låten - kanskje legge igjen en kommentar her eller på soundcloud, så blir jeg litt våt i sokken!

Thanks, peace out!

AmPro

http://snd.sc/NaXjCJ
Traff blink hos meg i vertfall! Fikk deg nettop en ny follower
Takk gubben! Så du la igjen spor på soundclouden

Takk så mye, setter stor pris på kommentarer=) skal sjekke ut greia di senere i kveld, har headsettet mitt til utlåns for ettermiddagen.. =)
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
House er da ikke helt min greie så jeg skal ikke uttale meg på om dette var bra eller ikke, det får de med mere greie på dette ta seg av :P

Men må si jeg digga de Super Mario "Jump" soundsa du hadde lagt til inni der :P
Meget bra, i likhet med alt det andre du har produsert! Har rett og slett ikke noe mer å si.. Det brede spekteret i produksjonen din er helt utenomjordisk. Har jeg noen gang vært sikker på noe, så er det at du kommer til å nå langt.. Stå på! Alltid en glede å få høre verkene dine

Oops.. Posten min var faktisk rettet mot Acie sin nye låt, men det som står er heldigvis fortsatt like relevant.
Haha, takk folkens!

Melcor, har selv heller aldri vært noe House kar!:P Må si at utfordringen med å derfor lage denne låta sto noe sterkere!
Neste låtene som kommer, blir alt annet enn house!:P

Hahah, nilsern! Så det på acie sin post - begynte å lure! Konge kommentar da! Jeg (og garantert han også) ble noe glad av å lese!
Satt faktisk og hørte på I want to believe når jeg fant denne tråden. Liker veldig godt det du lager, men house er ikke noe for meg. Håper det kommer mer senere!
Denna likte jeg! KP
Sitat av 10100 Vis innlegg
Satt faktisk og hørte på I want to believe når jeg fant denne tråden. Liker veldig godt det du lager, men house er ikke noe for meg. Håper det kommer mer senere!
Vis hele sitatet...
Aaaah, fett! Har du funnet den randomly eller?:P
Nei, blir nok ikke noe mere "house" fra meg, men følte at jeg måtte gjennom det! Er sykt bra for øvinga sin del=)

Det kommer mere, antageligvis iløpet av neste uke/ukene=D


Takk Hoat!=D
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Aaaah, fett! Har du funnet den randomly eller?:P
Nei, blir nok ikke noe mere "house" fra meg, men følte at jeg måtte gjennom det! Er sykt bra for øvinga sin del=)

Det kommer mere, antageligvis iløpet av neste uke/ukene=D


Takk Hoat!=D
Vis hele sitatet...
Har den på favoritter i nettleseren. Hørte den første gang når du lagde en tråd om den her.
Shit, jeg husker den kommentaren du la igjen den gangen faktisk! Sykt fett at du hører på den gjennom nettleseren! Får jeg mere plays av

Takk mann, takk!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Nei, blir nok ikke noe mere "house" fra meg, men følte at jeg måtte gjennom det! Er sykt bra for øvinga sin del=)
Vis hele sitatet...
Altid bra og prøve ut det musikalske spekteret som finnes, vet jo aldri om man er skapt for å lage house eller rock eller country :P

Men ser fram til dine neste låter
Jeg er en DnB og house fan, og jeg kan ikke akkurat si at denne sangen falt i smak. Kanskje en bra start om dette er første tracken din, men ikke en kvalitets låt.
Det er en subjektiv greie det, er ikke slik at selv om du sier at det ikke er en kvalitetslåt, så er dette et faktum! Mainstream trenger ikke nødvendigvis å vinkle mot kvalitet, det heller
Ganske stort sprang fra DnB og house også!
Er første tracken jeg har gjort i en "house" lignende retning, vil heller ikke si at det er bra "True to the bone - house" akkurat! Så jeg ser den!