Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 694
NÅ: Skal ha kjørt inn i flere andre kjøretøy – prøvde å stikke fra stedet
Politiet sier bilen trolig kjørte inn i fem andre kjøretøy på E6 i Oslo.

Politiet har rykket ut til E6 ved Helsfyr i Oslo, hvor det først ble meldt om sammenstøt mellom flere biler.

– Trolig er det en fører som har kjørt inn i flere andre kjøretøy. Fører forsøkte å stikke fra stedet til fots, og ble etter hvert tatt kontroll på av politiets patrulje, skriver Oslopolitiet.


Hver gang jeg kommer over en sak som det her, tenker jeg på freakforum og tre-fire døgn med amfetamin.

Kan folk vær så snill og driiiiite langt i å kjøre ruspåvirka?
Tre-fire døgn på amf? Synes dette høres mer ut som 2-3 timer på benzo og alkohol haha
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 19:31.
Sitat av Asket Vis innlegg
NÅ: Skal ha kjørt inn i flere andre kjøretøy – prøvde å stikke fra stedet
Politiet sier bilen trolig kjørte inn i fem andre kjøretøy på E6 i Oslo.

Politiet har rykket ut til E6 ved Helsfyr i Oslo, hvor det først ble meldt om sammenstøt mellom flere biler.

– Trolig er det en fører som har kjørt inn i flere andre kjøretøy. Fører forsøkte å stikke fra stedet til fots, og ble etter hvert tatt kontroll på av politiets patrulje, skriver Oslopolitiet.


Hver gang jeg kommer over en sak som det her, tenker jeg på freakforum og tre-fire døgn med amfetamin.

Kan folk vær så snill og driiiiite langt i å kjøre ruspåvirka?
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal prøve å holde deg unna freakforum litt?