Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2163
Hey ! for ett år siden ble jeg tatt for kjøring med thc i blodet. Nå har jeg holdt meg clean i 8mnd å hatt fotlenke i 3 uker, de tok en urinprøve rett før soning å den var jo clean, men nå som den skal av til Mandag har jeg lyst å fyre opp en rev det jeg lurer på er om noen har erfaringer om at de kan ta urinprøver etter soning? har jeg noe prøvetid å hva skjer vist jeg er riktig uheldig, lite gira på å inn i fengsel.
Ikke noe problem. Bare å røyke på nyttårsaften og i helgen.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
om du er lite gira på å havne i fengsel så spør du noen med juridisk bakgrunn og ikke på et nettforum.
Jeg har selv ikke erfaring med fotlenke, men her er noen av kravene som stilles til domfelte:

Må unnlate å bruke rusmidler eller andre kjemiske stoffer som ikke er lovlig foreskrevet
Avlegge urinprøve ved soningsstart og senere når dette blir bestemt
Kan ikke forlate boligen uten avtale med kriminalomsorgen
Må være villig til å motta anmeldte og uanmeldte kontroller på sysselsettingssted

Denne setningen kan nok tolkes forskjellig. Så var jeg deg ville jeg holdt meg på den rette sti, og ventet med fyringsen til mandags kveld.
Sist endret av $pliffeN; 30. desember 2015 kl. 23:12.