Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2620
Hei, lurer på om det er noe sted det er mulig å få kjøpt seg noe som kan brukes når man skal bruke sprøyter?
For de som ikke vet hvan jeg mene eller ikke vet hva det er, så er det det man har rundt armen når man skal bruke sprøyter, eller sånn som sykepleiereieren surrer rundt armen din når du tar blodprøve.

Ja vet man kan bruke hyssing, belte, skolisser å ja,you name it....Men problemet mitt er at jeg har slått den ene armen min så jeg ikke klarer stramme ordentlig og har hatt et par stygge bommer allerede...Så lurer på om det er noe sted man kan få kjøpt dette, og hva det eventuelt heter? Hadde en sånnn fø som jeg fikk av folk som delte ut utstyr på gata, men er vist slutt på det, veldig kjipt...

Men krysser fingrene for svar

p.s.Om det finnes noe som bare kan stoppes og tas lett av armen etter skudd så tar jeg imot forslag på det også, burde jo være et eller annet som kan brukes.
Sist endret av KjellFresh; 30. november 2015 kl. 10:06.
Rett ved Høgskolen i Oslo ligger det en butikk som selger lege- og sykepleierstæsj. Ligger i Pilestredet, rett ovenfor Blitz
Takker for det Vet du hva det heter? Kan liksom ikke ikke bare spørre etter stas, hehe.. Men kom på en ting, det er ikke noe mulighet for at apotek har slikt?
Stasebind.

http://www.ruuds.no/Shop/Product/STA...l%C3%A5s/15120

http://www.apotekhjem.no/display.asp...9&prodid=12160
Sist endret av mentalmelt; 30. november 2015 kl. 12:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takker dere begge for svar
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk, mentalmelt. Du redda mongomann, som dama kaller meg! Stas er stas
Hmm, er det ikke noe som heter tourniquet og? Det er vel til å stoppe blødninger fra sår, men det gjør vel samme nytten.