Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6377
Ey fellow freaks.

Var nylig hos en av de bedre lokale kjøpmennene i byn og plukket opp noen meget reine og fine pepperkorn.

Kjøpmannen anbefalte meg å ta ønsket dose, blande den med litt lunket vann og sukker i et shotglass. Dette skulle vist tilsvare den feelingen man får av å skyte det uten da å skyte det.

Var han helt på blåbærtur når han sa dette eller er det bedre enn å sniffe en god linje?

Takk for alle svar!
Helt på blåbærtur. Snort det, du.
Bare det at han kommer med et slikt forslag sier jo sitt om kvaliteten hans
Trådstarter
27 7
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Bare det at han kommer med et slikt forslag sier jo sitt om kvaliteten hans
Vis hele sitatet...
Kvaliteten var på plass den tjommi. Tingen er at han tweeket så jævlig når han møtte meg, kanskje han fant ut at shotglass idene var tidenes amph-intaksmetode?

[quote=Darkbull;3440547]Bare det at han kommer med et slikt forslag sier jo sitt om

Svømmetreneren på OL laget tok jo sæff å sniffet det og fikk god funk
Sist endret av Hateful8; 12. mai 2018 kl. 20:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har selv brukt shot istede for siggpapir/papir drop, med stort hell, foretrekker den.
Varmt vann, løs ut sukker/eventuelt druesukker i varme vannet, add ønsket dose, rør ut, shot!
Ganske grei funk om du ikke er keen på å bruke siggpapir eller annet, til droppings.
Kommer fortere opp seff, da du ikke trenger vente på at droppen skal løse seg opp.
Hvis jeg måtte velge, så hadde jeg tatt sukkershott over stripe, bare pga erfaring!
Glemte å si, også mye fordi nasan min er fucked etter mange år med chemical rape!
Sist endret av Eyeamare; 13. mai 2018 kl. 03:03.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du føler deg ekstra disko så boofer du shitten, har blitt analbefalt det av et par bekjente og det setter i gang den kleine stemningen med rekordfart, spesielt når de skal fortelle om om den og den gangen.. ikke den mest sosiale inntaksmetoden for Ola nordmann, men en pumpe i tarmen er den kjappeste og mest effektive metoden uten å ty til nåla i armen. God helg.
Plug it baby.

Din endetarm er en eneste slemhinne, typ.
Slår på som faen.
Sist endret av travaxa; 13. mai 2018 kl. 08:22.
Blomzterkasse
Bland et gram med vann i et shotglass og tøm det oppi en tom nesespray så har du en stund og enkelt og bruke kor som helst når du trenger en justering
Hvor skadelig er det egentlig for tarmen å ta det bakfra? Tenker både for amf og molly.
Blomzterkasse
Æsj. Hvorfor? Rævhålet er det bare meningen at det skal dritt ut. Aldri noe inn. Er min mening. Finnes så mange lettere måter å ta det på.
Du kan jo strø litt pepper av og til på maten, når du feks steker biff eller annet godt
Jeg ville bare ha sniffet det og nytet det Personlig veldig fan av å snorte stoff
Hvor skadelig er det egentlig for tarmen å ta det bakfra? Tenker både for amf og molly.
Vis hele sitatet...
får man noe form for virkning ved å ta det via rævhøle???
Sitat av nullempati1 Vis innlegg
får man noe form for virkning ved å ta det via rævhøle???
Vis hele sitatet...
NEi folk pumper amf i rassen bare for spenningen sin skyld.
snakk om sløsing.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetqmin smeller som en slegge når det taes i utgangen, anbefaler at man tørker det grundig, for det kan fort bli litt surt. Anbefaler å bruke mest mulig vann. Det er mye heftigere en å svelge/snorte det. Ritalin spesielt da, blir nesten som Ritalin på steroider.
For plugging: kjøp en slik doseringssprøyte, løs opp speeden i litt vann. Trenger ikke mye vann, bare akkurat nok til at peppern løser seg opp. Så suger du bare blandingen opp i pumpa og kjører opp bak. Er ikke noe ubehag med en sånn tynn sprøyte, og heftig funk.

Link til sprøyta: https://www.apotek1.no/produkter/eas...l-2stk-904044p
Alltså, folk som sier att amfetamin rektalt er sloseri har enten gjort feil, eller så er det bare jeg som får MYE mer ut av amfen. Samme med MDMA.

Kicker snabbare og hardere; hela endtarmen er ju en slemhinne, mye storre enn vad du har i nesa.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt enig travaxa. Det er nok mange som skyter det inn på et millisekunder også, ta dere god tid, husker ikke hvorfor, men trykker du for hardt blir det som å ta det oralt.

Ser en oppforbi sier så lite vann som mulig, men jeg sier omvendt. Så mye som mulig, så svir det ikke så jævlig heller. Det kan også anbefales å ha en liiiiiten dryss med natron oppi, det øker pH nivået og amf er generelt veldig syrlig. Har gjort dette med linjer også, har fått speed som river nesa av deg til å bli relativt tolererbar med en dråpe vann og 1-5% natron
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svie? Ikke opplevd det. Holder alltid mengden til 1.5-3 ml for å kunne bruke en av de mindre pumpene.

Grunnen til at du ikke vil presse inn pumpa for kjapt er at du risikerer overtrykk og dermed lekkasje. Opptaket er også best på de nederste centimeterene, det er ikke ønskelig å sprute det langt opp i tarmen.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt riktig det siste du sier, derfor er det best å ta seg litt lengre tid.

Har merket at det kan minne om svie, de aller første sekundene, og det er på grunn av syrligheten, derfor foretrekker jeg en mer nøytral blanding, en ørliten mengde natron så er den nøytral. Angående 1.5-3ml, hvor mye amfetamin snakker vi om da? 3-5ml er ikke så lite, 5 er vell min go-to, og man stikker vell ikke hele greia inn? Kun den tuppen som kanylen sitter over, så selve størrelsen på sprøyten er ikke noe problem
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt riktig det siste du sier, derfor er det best å ta seg litt lengre tid.

Har merket at det kan minne om svie, de aller første sekundene, og det er på grunn av syrligheten, derfor foretrekker jeg en mer nøytral blanding, en ørliten mengde natron så er den nøytral. Angående 1.5-3ml, hvor mye amfetamin snakker vi om da? 3-5ml er ikke så lite, 5 er vell min go-to, og man stikker vell ikke hele greia inn? Kun den tuppen som kanylen sitter over, så selve størrelsen på sprøyten er ikke noe problem
Vis hele sitatet...
Så mye amfetamin jeg trenger . 30-100mg etter toleranse og hva jeg skal gjøre. Da snakker vi riktignok minst 80-90% ren amfetamin, rører ikke gate-makka. Er vel derfor jeg slipper svien. Amfetamin har ikke lavere PH enn 5 i vann, endetarmen er hva? 5.5? MDMA er en annen sak... Eller 2C-B
▼ ... over en måned senere ... ▼
Funker det å pakke inni sigg papir og oppi rævva? Sånn når det blir vanskelig med doseringsprøyte osv på party! Blir det samme effekt som vanlig drop bare eller bedre? Doserings tips? Skikkelig funk, 1 inntak....
Proshift det funker ikke. Det fungerer sikkert å ta makka tørt opp i ræva, men det tror jeg er en jævlig ubehagelig prosess. Bare å ta med ei ferdig pumpe i lomma det.
Ok, anbefalt dosering i pumpa?
Så mye du føler for