Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken Grandiosa er best?
Original 55 55,00%
Taco 33 33,00%
Grandiosa smaker piss og jeg skulle ønske alle som spiste grandiosa døde en langsom død. 12 12,00%
Stemmegivere: 100. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  42 2767
For å få en slags klarhet i en liten skole-disputt her. Den originale Grandiosaen fikk konkurranse for et halvt års tid tilbake, da man introduserte den nye Grandiosaen med Taco smak. Jeg mener denne nye er den absolutt beste Grandiosaen, men et par karer i parallellklassen mener jeg har helt feil. Greit nok, hver sin smak, men disse ignorante bananene mener at dette er hele Norges generelle oppfatning, at den originale altså er best.

Men er det virkelig slik? Hvilken Grandiosa liker du best?
Consider denne posten del av et skole-prosjekt, vennligst ikke steng den.
Helt enig taco er best spesielt når du får den feilprodusert på stabburet til 5-6 kr pizzaen.
Den gamle grandiosaen smakte helsekø når osten ble lunken/kald
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
liker orginal best fordi jeg er så jævlig A4 i matveien
liker vel forsåvidt begge, men den orginale er vel hakke bedre
De begge er helt nydlige. Men Taco var mest i starten. Synes smaken ikke er så spennende lenger. Haller oppgradere den til en sterkere type. Derfor er org fremdeles den beste pizza'n på markedet.
syns mild tacon smaker dritt, maisen smaker kvalmt.

holder meg til orginalen
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Begge pizzaene er geniale for å ha sagt det.
Taco pizzaen er nok min lille favoritt, for legger du på lit rømme på tommen av den blir den jo helt sjukt god. Men nå har det seg sånn at jeg har blitt alergisk mot melk og melkeprodukter, så blitt lite grandis på meg i det siste :/
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
skulle hatt champingjong eller purre på tacon, så hadde den blitt helt ekselent, skulle funnes en grandis med oliven også
alle grandiosaer smaker papp, men den orginale er det beste av dem hvis jeg absolutt maa spise grandiosa.. Bigone den uten noe dill, den er best!
lillebroren til kompisen min står bak hele mild taco shitten! han ringte inn til stabburet å ba dem lagen en taco versjon, slika t han slapp å helle på mild taco saus hver gang han skulle årne grandis!!!!

*SERIØST*
Epleplukker
orginal er å blir best!
Mild taco er jo sinnsykt go'. Likte ikke den orginale noe særlig egentlig, så jeg spiste alltid big one. Men nå går det bare i Taco Nam nam
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
syns de skulle begynnt ålage den der pizza "magnifico" igjen
den originale er klart best, sammen med alt det gode stæsjet man finner i kjøleskapet som kan puttes oppå! mais blir bare pellet av uansett

fire ting som aldri skulle vert på en pizza: mais, ananas, oliven og seafood!
cavey: du glemte paprika :P
Originale er mye bedre enn taco. Blir nesten kvalmen av taco pizza'n.
taco er best! men peppes er bedre...
Taco ligger 2 hakk forran den orginale
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Original grandis med dollykrydder
orignal er en klassiker, taco er jævli god men man blir fort lei den!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
dollykrydder? gir det en piff?
Den orginale, Mmm...
http://www.stabburet.no/GLOBAL/EIO/FOODS/EIO030.NSF/graphics/grand_st_tmp1.jpg/$FILE/grand_st_tmp1.jpg

[edit] Hvordan får man bildene til å synes i selve posten?[edit]
Jewg blir kvalm bare ved tanken på Grandiosa. Smaker bedre av ei gammel avis, en av den pizza`n....
Le Grandis Orgianale r0x!!
klart best, men taco ekke så ille heller
nFF Marshall
morten's Avatar
Du trykker på post svar knappen, og så rett over der du skriver svaret ditt, på vb Code finnes det en knapp det står IMG på, trykk på den og legg inn adressen, så kommer bildet frem.
Better than thou.
Jeg la til en ekstra polloption. Jeg sier ikke hvem jeg stemte på. ;]
nFF Marshall
morten's Avatar
heh, den går jo an da Carlo, komme rhelt an på hvor sulten man er seff, foretrekker å lage en pizza selv jeg, fra scratch hvis jeg virkelig skal ha en god pizza.

Synd man ikke kan code dem though, eller bugteste før den er ferdig
For å være ærlig så ahr jeg ikke smakt Taco grandisen.
Holder meg helst til Big One orginal, varierer en gang iblant med Big One Pepperoni. Og på pizza bruker jeg selvsakt dolly krydder
De er ganske gode begge to, men taco'en er litt bedre
Opprinnelig postet av morten
Synd man ikke kan code dem though, eller bugteste før den er ferdig
Vis hele sitatet...
Så enig, så enig
Taco pizzaen er god!! (Spes. på lan)
dette har jeg lurt på lenge. hva alle sammen synes om grandiosa taco. dere har gjort livet mitt til ett bedre ett. takk alle sammen.
fikk lyst på pizza jeg
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
grandiosa'n blir ekstra digg hvis man smelter mozzarelaost oppå
Opprinnelig postet av sorath
dette har jeg lurt på lenge. hva alle sammen synes om grandiosa taco. dere har gjort livet mitt til ett bedre ett. takk alle sammen.
Vis hele sitatet...
var ihvertfall en beskrivende tittel! så det var liksom ingen som ble lurt til å lese denne tråden!
Gradiosa Orginal er helt klart den beste pizzaen ever!!
Ingenting slår den gode gamle grandisen....
Opprinnelig postet av cavey

var ihvertfall en beskrivende tittel! så det var liksom ingen som ble lurt til å lese denne tråden!
Vis hele sitatet...
ja la oss starte ett eget underforum med polls om alle rimis matvarer. så vi får litt innsikt i andres matveier. det ville vært veldig spennende rite?
Opprinnelig postet av cezar
taco er best! men peppes er bedre...
Vis hele sitatet...
Bunnen på pizzan til Dolly er og forblir best; ingen over, ingen ved siden. Men nå er Peppes i Ålesund noen idioter når det gjelder å lage pizza...
den orginale er jo helt klart best.
den har noe taco aldri vil få; sentimental verdi.
fest = øl+damer+grandiosa.
link = pc+cola+grandiosa.

gjennomvåt, myk mais på pizzaen...... ...
Opprinnelig postet av alfonz
gjennomvåt, myk mais på pizzaen...... ...
Vis hele sitatet...


sprø mais på pizzan, er det no godt a?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Opprinnelig postet av SkiM
orginal er å blir best!
Vis hele sitatet...
What he said

Edit: Hva synes dere om den nye avataren min? Kenny rogers!
Ingenting slår taco'en med litt ekstra ost, litt ekstra krydder og en iskald cola ved siden av.

MMMMMM! Det er deilig det...
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Ja, og da ble vi enig om at taco var best?
Tenkte meg det ja.
Vi trenger strengt talt ikke mer diskusjon på denne, så denne tråden stenges.