Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 868
Har ei innleverings oppgave som er i word.. 6 sider, kjedelig og miste... Formateringa er rar for å si det mildt. Skjønner ikke hva som er gale...
ttekstdokument
Som dere ser så er det enkelte avsnitt i teksten som er leslige... Noen forslag til reparering?
vel, nå klarer ikke jeg engang å åpne denne filen din, men det vanligst man gjør er å trykke Ctrl-A og velge Times New Roman/Arial som skrifttype og fontstørrelse 10 punkter.
Vet ingenting
Jeg ser bare syke firkanter.
Hva slags program skrev du greia i?
Trådstarter
29 0
Merkelig... Har prøvd å skifte skrifttype og størrelse.. Funket ikkje
Sånn har skjedd med meg også noen ganger. Bruker Word på skolen. Bare jeg minimerer og maksimerer word så er det fucked.

Teite word. Du får Lagre ofte og ikke lagre over hvis det blir sånn. Bare lukk og åpne dokumentet på nytt og skriv igjen det du skreiv siden du lagra. Så sjer det ikke store uhell igjen hvetfall
Det ser ikke ut som det er stort å gjøre enn å skrive på nytt. Jeg åpnet den i en hex-editor for å sjekke om den fortsatt var "ok" eller om det var fontene som var problemet, men det ser ut som at du må skrive den på nytt.
Word... *Spytter på word*
Prøv å last ned OpenOffice.org istedet.. Har ikke hatt sånne problemer før.
Trådstarter
29 0
hmm... takk for hjelpen iallfall