Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1781
Turboneger til landstreff 2004 KONGEPARKEN!!

Hvor mange av dere NFF medlemmer skal til årest russetreff?
Det kommer til å ta helt av =)=)
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal dit eller ikke.
jepp. jeg skal, kommer til og ta helt av )
Har ikke russebil,men hvem trenger det ,tar bare med et telt
Ministry of Love
sptz's Avatar
hehe telt er bra jeg kommer også med telt selv om planen er og ankomme i russebil (selv om jeg ikke er med på noen )
Blir seff kongeparken tur! reiser på fredag med båt fra Bergen.
Jeg skal og. Har hotell men ikke transport.
russe-styret i Oslo og Akershus har bestemt at Lillehammer skal ha det offesielle landstreffet 2004, og det må jeg si jeg er sjeleglad for!!
Orker ikke sitte 10 timer i buss for å komme meg til Stavanger, når det er så mye greiere å komme seg til Lillehammer. Bussen jeg er på er i god stand, men jeg har sett mye som aldri vil komme seg frem til Stavanger!:-)
Stemmer som du sier noid årets landstreff er lillehammer. Der kommer det til å ta HELT av, masse bra lydbusser i år. 36 turbo kasser på taket smeller bra
Jeg skal helt sikkert til Kongeparken! Gleder meg som en unge
Jeg hvar nokså sikker på at Kongepareken .Stavanger hvar det offisielle landstreffe for russen 2004.jaja må ha endret det i siste liten, Stavanger har jo vert det i 18 år på rad.
Men de har lovet at det skal bli det største moen sinne i år"!!!
offtopic: hvar =var hehe
Eller den herlige redigér knappen du enda har til gode å sjekke ut.
Gammelt nytt.

noid: U-offisielt mener du vell. Kongeparken er norges offisielle russe treff.
Kongeparken= 10 000 russ Lillehammer=4000 sier seg selv hvor det blir mest liv da..
hehe, håper det blir skikkelig liv i kongeparken, noe jeg egentlig ikke tviler så stort på. Er faktisk nøyaktig 1time til jeg blir hentet

Kos dere alle sammen!
fy faen kongeparken var fett! tok helt av! Spesielt på turboneger konserten, helt vilt Team Antonsen var også knall bra

noen som var på den?
kreativ nerd
devotio's Avatar
russestyret i oslo valgte lillehammer som offesielt landstreff, så for oss som er i oslo og akershus er lillehammer det offisiele landstreffet.

var syk jeg, så jeg gikk glipp av det :S
Jeg er egentlig hiphop-gutt, men Turboneger-konserten var faktisk dritbra. Team Antonsen-gutta var også bra!