Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 741
Nå er det kommet noe som heter SYM fra CanalDigital.
Det skal gi deg lik fart ut og inn og det koster bare 97kr pr mnd.
Dette er jo en fabelakti nyhet for de som har oppe FTPer ofte
Dette vil jo såklart få fart på deling da, så _kanskje_ d er noe lurerier med det, men uasnett er jo dette bra. Så alle dere som har CanalDigital burde bestille dette.

http://www.canaldigital.no/templates...e.aspx?id=2950 (nederst på siden)

Det betyr att for 644kr i mnd får du 2mbit inn og ut.
Sist endret av SkeviN; 10. mai 2004 kl. 16:45.
Bra at noen tilbyr lik ut og innhastighet til en rimelig penge. 650 for 2/2 mbit er ikke ille egentlig. Kabel er ikke den verste teknologien å hanskes med heller.
Trådstarter
hehe, edita d nettopp når jeg så på prisene
Ja, d er det plus att d er veldig billig da
Jeg skal bestille dette snart, dette er som sagt uttesting av det nye nettverket de har. Avidi (nå canal digital) har tidligere uttalt at de vil få kapasitet til å tilby synkrone linjer til alle, antar dette er testfasen.
Trådstarter
Det kan hende det ja, uansett er jo dette et veldi bra tilbud.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Men nå må dere huske å lese at det står opptil og ikke minste hastighet
Da jeg hadde avidi for 2 år siden hadde jeg 1mbits linje hos de. De tilbød opptil 1 mbit. Og jeg skal love at den linja var ikke over 1 mbit en eneste gang, faktisk ikke i nærheten av 1 mbit engang
z0p: da jeg hadde avidi in the days of 512/128, fikk jeg det jeg skulle ha, om ikke mer. Tror nok det avhenger av hvor man bor rett og slett. Jeg bor ganske langt fra sentralen (4800), så enten bor du heftig langt borti gokk, eller så er det rett og slett no dritt med kablene nettet ditt gikk gjennom.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jepp, er meget mulig det var kabelnettet i Molde. De fleste klagde over hastighetene da. Mulig det er blitt utbedret nå. Men som sagt så er det opptil den hastigheten.