Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2687
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Som tittelen sier så har jeg kysset en jente på skolen i dag,
Det er bare 40 min siden og nå vet alle på skolen det
Jeg er en av de som aldri blir latt være i fred, så det vil si at jeg kommer til å høre dette her MYE

Hva faen gjør jeg nå!?
Bygg en thorium reaktor får å vise hvor rå du er. Bare aksepter situasjonen og lev med det kompis.
Du kommer til å le av dette om 2-4 år uansett.
Hyggelig da. Kyss henne igjen!
Ja, hva er probemet? De fleste gjør da det, ikke sant? Vær heller stolt når du blir konfrontert med det.
Grattis. Trusa neste.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Slapp av. Vi er ikke i Iran.
Stå i det. Vær stolt av det. Hvis noen sier noe bare si ja, det skjedde. De er bare sjalu. Du er big player nå. Ta nytte av situasjonen. Men vær mer diskret fremover. A gentleman never tells. Femover når du skal kysse, fingre, knulle, få blowjobs av så gjør det et sted hvor du ikke blir sett og hold tett. Det blir mellom.deg og frøkna fremover. Holder du på sånn så sprer ordet seg blant jentene at du kan tingene dine som mann og du holder på hemmeligheter og du vil få mye fitte fremover.
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Som tittelen sier så har jeg kysset en jente på skolen i dag,
Det er bare 40 min siden og nå vet alle på skolen det
Jeg er en av de som aldri blir latt være i fred, så det vil si at jeg kommer til å høre dette her MYE

Hva faen gjør jeg nå!?
Vis hele sitatet...
Kult! Nå er du offisielt kulere enn alle de andre incelsa på skolen din La dem snakke... Hva så?

Godt for deg da at du fikk et kyss! Føltes det bra?

Ikke la haters gjøre et magisk øyeblikk om til noe du stresser over. Om du får pes, lir heller av dem og tenk at de bare er sjalu
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Trådstarter
@KrølleBølleBrur det føltes bra det er bare veldig vanskelig å være glad når alle på skolen ikke gir deg fred
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
@KrølleBølleBrur det føltes bra det er bare veldig vanskelig å være glad når alle på skolen ikke gir deg fred
Vis hele sitatet...
Føler med deg. Jeg vil bare råde deg til å holde ut. Skolen bli bare bedre og bedre og eldre du blir. For hvert år du går på videregående blir folk bare mer og mer voksne, og for hvert år du går jo mer innsnevret valg får du, som medfører at du kommer til å treffe flere likesinnede mennesker.

Ønsker deg alt det beste, og krysser fingrene for at dette utvikler seg til mer enn bare et kyss for deg
Prøv å kyss henne på øreflippen neste gang
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
@KrølleBølleBrur det føltes bra det er bare veldig vanskelig å være glad når alle på skolen ikke gir deg fred
Vis hele sitatet...
Misunnelse kan være en dyr pris.
Gratulerer, første steg unnagjort. Skolen kan være nå dritt, men hold ut. Det blir bedre med tiden. Måtte ha vært litt av et kyss vist hele skolen prater om det, good job!
Såpekoker av rang
Dette må være barneskole?

Men ja, bare stå i det, som om det er det naturligste i verden (newsflash: det er det), men ikke vær cocky og skryt av det heller. Snakk minst mulig om det, forsett å gjøre det, folk blir lei av å bry seg.
Hvor gammel er du?
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Trådstarter
14
Det du gjør er å gi null respons når folk sier det. Aldri kommenter kysset. Spør de hvorfor de plager deg. Få det til å handle om de istedenfor.
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Hva faen gjør jeg nå!?
Vis hele sitatet...
Aner ikke, men har et par forslag til hva du ikke bør gjøre.

1: Skryte av det, antyde noe mer, eller generelt omtale episoden/henne i russelåtsjargong eller i tråd med kvinnesynet til minst en av lærerne dine på julebordet

2: Nekte for det, og prøve øke troverdigheten ved å lage spylyder og si at du heller ville spist bæsj enn å kysse henne

3: Bry deg om hva infantile medelever mener om jentelus (seriøst, er det ikke ungdomsskoleelever vi snakker om her?)

4: Begynne med narkotika (ikke relatert, bare et generelt gamlisråd)


Nei vet ikke jeg, du kan jo snakke ned henne og høre hvordan hun opplever situasjonen, kanskje? Høre om hun vil gjenta det?
Sist endret av *pi; 1. desember 2023 kl. 13:58.
Svar: ja, vil du også ha et kyss eller?!
Gratulerer. Sånne ting blir bare så stort som man gjør ut av det, bare ta det kuli og lat som det ikke er noen big deal for deg, så blir det kjedelig fort.
Hva faen er det som skjer med ungdommen om dagen da? Når jeg gikk på ungdomsskolen så var det jo fett å kysse jenter! Uansett hvem du var i det latterlige universet man forestiller seg at betyr noe. I min ungdom var kyssing=et steg mot å få seg dame, altså et steg nærmere å få pult/noe seksuelt. Du er boss, fakk de andre, bare drit i dem, og hvis du liker den dama så fokuserer du på hun!
Vet ikke helt, men jeg er også 14. Sist gang det at noen kysset noen andre var "det som skjedde" var vel i 4. klasse. Gjorde du noe mer enn å bare kysse henne, eller var det et veldig spesielt kyss? Jeg husker når han ene kompisen min mista dommen i fjor eller i forfjor husker ikke, men da var det litt snakkis fordi han var den første i klassen vår, men var fortsatt ikke noe spesielt. Siden første skoledag så har det vært par på skolen som kliner i hjørnene i klasserommene. Poenget mitt er at i jeg tror det er ganske vanlig å ha kysset noen når man går i 9. eller 10. og de fleste andre på skolen din har mest sannsynlig gjort det de og, så det er ingenting sykt.

Det som er mer spesielt er at du sier at du er en av de som aldri blir latt være i fred, hvorfor det? Sier ikke at ungdommer trenger en grunn til å være slemme.
Det du iallefall ikke skal gjøre, er å snakke ned eller lyve om jenta som faktisk gadd å kysse deg.

Du skal verken antyde om at det var noe mer enn et kyss, eller lage spy og brekningslyder hvis noen spør deg om kyssingen. Da viser du nemlig at du er en liten skittunge som fortjener å aldri bli kysset igjen, eller noe mer.

De som maser om kyssingen er så misunnelige at de vet ikke hvor de skal gjøre av seg. Play it cool, vis at du er en gentleman som tørr å stå for kyssingen din, så vil andre jenter få øyene opp for deg også.
du lot ballene bestemme og nå tar du konsekvensen gutt (jeg ler)

Ta heatene og lev videre til bedre vitende dager
Sist endret av colakork; 2. desember 2023 kl. 15:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et ekte, uskyldig kyss er alltid hemmelig, uforglemmelig
På skolen? Det er jo helt rått.

Det er bare å fortsette, for du gjør tydeligvis noe riktig.

High five!
Bra jobba kompis! drit i hva andre sier, de er nok bare misunnelig, og får ingen jenter selv, så det er lettere for de å rakke ned på deg.

Er det en jente du liker godt,så synes jeg du bør go 4 it
Sist endret av mr.roundtree; 3. desember 2023 kl. 18:45.