Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 536
Er vel ikke akkurat noe super flink med datamaskiner,noe som er grunnen til at jeg trenger hjelp fra noen med litt kunnskap!

Jeg bruker for øyeblikket min gamle skole data,og får vel egentlig ikke gjort en dritt,ettersom jeg ikke er Administrator.
Noen som kan hjelpe meg og vet en måte jeg kan gjøre meg selv til administrator,når jeg ikke vet passordet til den brukeren som er satt opp som administrator nå?

Må også si at jeg ble kasta ut av skolen min,så jeg kan ikke dra tilbake med datan for å få hjelp,fordi dem kommer til å kreve penger eller kreve datan tilbake.

Håper på svar.
MVH Gdog
Sök: administrator skolepc. Men det er greit siden du er ny Velkommen til forumet

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=114959
Trådstarter
5 0
ok. tusen takk
Formater pcen din. Hurra! Vips er du Administrator. Du skal jo ikke bruke den på skolen.
Sist endret av Rodwelt; 12. oktober 2009 kl. 02:12.
Trådstarter
5 0
Sitat av Rodwelt Vis innlegg
Formater pcen din. Du skal jo ikke bruke den på skolen?
Vis hele sitatet...

sier meg egentlig ikke så masse.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av gdog Vis innlegg
sier meg egentlig ikke så masse.
Vis hele sitatet...
Det overnevnte person mener er å reinstallere maskinen med det operativsystemet du ønsker, så får du en fersk PC uten noen form for begrensninger.
Trådstarter
5 0
Ok,takk.
Men da trenger jeg vel CD av no slag?
Isåfall hvor får jeg tak i den?

MVH
Gdog
Sitat av gdog Vis innlegg
Ok,takk.
Men da trenger jeg vel CD av no slag?
Isåfall hvor får jeg tak i den?

MVH
Gdog
Vis hele sitatet...
Det er flere maater aa faa tak i den paa

1. Let i hyllen etter en cd med skriften "windows" eller et annet os(operativsystem)
2. Spör en venn om han har en(gjerne en med litt it-erfaring)
3. Kjöp en av microsoft(dyyyrt)
4. Finn en paa internett(kan ikke skrive hvor)

Vet ikke hvilket os du vil ha, jeg vil anbefale deg aa pröve Ubuntu som er et linux-os, gratis og kan lastes ned raskt og lovlig.
Om du har blitt kastet ut av skolen, tar det vel neppe lang tid før de krever at du leverer tilbake pc'n?
Trådstarter
5 0
halvannet år siden,men jeg har pc'n enda