Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1007
For rundt 4 måneder siden ble jeg og kjæresten tatt for å røyke hasj. De hadde avhør med oss så sa de vi skulle vente på et forelegg i posten. For noen dager siden kom det og det ble på 3000kr hver for 10gram.

Men hvilke konsekvenser vil dette ha ellers?
Vi begge går studier der vi blir snart utdannet helsepersonell med autorisasjon, kan det bli påvirket? Hvor lenge ligger dette på rullebladet? Noen som vet?
Tviler på du får håndtere noe form for narkotiske medikamenter med knark på rullebladet. Og skal du kjøre utrykningskjøretøy så må du vel også ha plettfri vandel.
når jeg ble tatt (var under 18) med noen kompiser som var over 18 så måtte jeg på ungdomsskontrakt for at det skulle gå vekk fra rullebladet etter 2 år, mens di som betalte bot på 3k som var over 18 fikk beskjed om at det var vekke etter 5 år
bare å lese selv på https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2...APITTEL_5#§5-4 står ganske enkelt og greit om man gidder gå igjennom de forskjellige lovbruddene.