Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3963
Hei.

Lurer på om noen har noen tips til noe man kan gjøre for å tjene penger på kveldstid? Tenker telefonselger eller lignende?

Føler jeg har ein god del tid ekstra etter jeg kommer hjem fra jobb som jeg gjerne kunne brukt til noe fornuftig.

Sitti og lest litt på www.blackhatworld.com og er jo ein del muligheter der, men er veldig ny på det greiene der.
Noen som har noe erfaring?

dette ser jo fristende ut feks:
http://www.blackhatworld.com/seo/met...tagram.874297/


Mvh Knut
Sist endret av knut811; 5. september 2016 kl. 20:30.
Det der er veldig vanskelig å tjene penger på over tid. Begynn heller å selg dine egne tjenester. Kan du photoshop? Kan du programmere? Kan du skrive artikler? Kan du oversette fra engelsk/svensk/dansk? Sjekk Elance.com, Odesk.com, Freelancer.com osv. Masse oppdrag der ute.
Metoden du linker til samt mange andre på BHW funker fjell.
Ville heller satset på å følge rådet fra nikita. Og det kan også være lurt å tilby dine tjenester både lokalt, regionalt og nasjonalt.
Er ofte bedre betalt for denne typen oppdrag om du finner kundene dine her hjemme. De stedene nikita nevner har mange freelancere fra lavkostland som India, Kina, Ukraina etc. Det betyr at de kan ta en langt lavere sum for et oppdrag og likevel tjene nok til å få salt i suppa. Spesielt i starten når du har en liten portefølje å vise frem vil du oppleve at pris fort blir ditt virkemiddel for å få oppdrag og da blir nettoen deretter. Har du en etablert portefølje du kan vise fram kan du satse på kvalitet fremfor kvantiet.
www.fiverr.com Jeg gjorde 10 min video-redigering inkl animasjon for 5 euro minus 1 euro som avgift til fiverr... Det lønner seg for de mer fattige land kontra rike land.