Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4854
Hei en veninne av meg fikk tildelt noe hun fikk beskjed om var mdma. Dette ble svelget med/innpakket I dopapir. Noen på den resten Hun var på fortalte henne at det var amfetamin hun hadde fått I seg. Hva slags dop svelges med dopapir og hvorfor?
Kjenner flere som svelger MDMA i rizlapapir. Kall det en shitty form for pillekapsel. Det er en effektiv måte å få det i seg på rett og slett.

Vet ikke om du har smakt f.eks. MDMA, men det smaker noe helt sinnsykt jævlig, så tro meg, du ønsker bare å få svelgt det
Det kalles parachuting og er vanlig med de fleste oralt aktive pulver.

For å vite hvilket stoff hun fikk i seg må det mer info om effekten av stoffet. MDMA varer ca 5-6 timer, mens amfetamin kan vare 10-12+
Sist endret av stnistad; 14. april 2016 kl. 10:42.
Såvidt jeg husker er det stort sett bare MDMA, meth og amf det er noe vits i å ta oralt med dopapir i Norge. Finnes opiater som også har høy oral biotilgjengelighet, men de er sjeldne her til lands. Grunnen til at folk gjør det er fordi at (ulovlig fremstilte) amfetaminer smaker dritt, og du får i deg ca like mye stoff ved å svelge det som å snorte det.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Såvidt jeg husker er det stort sett bare MDMA, meth og amf det er noe vits i å ta oralt med dopapir i Norge. Finnes opiater som også har høy oral biotilgjengelighet, men de er sjeldne her til lands. Grunnen til at folk gjør det er fordi at (ulovlig fremstilte) amfetaminer smaker dritt, og du får i deg ca like mye stoff ved å svelge det som å snorte det.
Vis hele sitatet...
Om man ikke har lyst å gå med følelsen av at nesen skal falle av så er nok 2 c-b også noe folk anbefaler og droppe,og ofte i papir(har jeg hørt ☺️).
Man kan ikke si at "bare dop x x og x svelges oralt", siden alt kan svelges, om man ønsker det.
Det gjelder alt fra research chemicals som 2c-stoffene, amt, mxe, og så videre - men også de vanligste stimulantene som amfetamin, kokain, mdma og så videre. Til og med cannabis.

Det er ingen fasit, siden alle drugs kan taes oralt (så vidt jeg veit).
Derfor kan dere bare finne ut av dette ved å spørre dem som hadde stoffene, og håpe at dem svarer ærlig. Forutsatt at dem faktisk veit hva dem hadde selv. Det er ingen selvfølge at det dem sier stemmer, siden alle ledd i narkomarkedet kan ljuge og si hva som helst, bare for å få solgt stoffet.

Det skal dóg sies at mdma har psykedeliske tendenser, mens amfetamin er mer speeda og kjører uten like kraftige psykedeliske tendenser. Ikke godt å si
Alzo88: Hovedpoenget ditt er riktig. Inntaksmetode alene er ikke nok til å identifisere et stoff, men alle stoffer er allikevel ikke aktive ved oralt inntak.
dop svelges med dopapir for å slippe en vond smak i munn.
tar man en urin prøve dagen etter at man har tatt mdma vil den uansett slå ut på metamfetamin.