Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2180
Syre dør som kjent ganske fort. Sitter her med tilbud om noen lapper som har ligget i frysen. De er gått rett fra drypp til frys. Pakket i alufolie, men ikke vakumpakket.

Hevet i mg halvannen, men som kjent går det noen timer før effekt. Så rekker ikke vente på resultat.

Hva sier dere? Funker skiten?
Do Not Conform
oriento's Avatar
jeg ville ha sagt " jeg tar lappene, og om de funker så får du betalt, hvis ikke så må du betale "
Funker de så vil du være på full funk og sende sms til vedkommende og si, "yeeey man, this is the shit" hvis ikke så ringer du midt oppi loket og sier " fuck you man, siste gang jeg er forsøkskaninen din"

Vær forsiktig tommelom
Synes egentlig syre holder seg ganske bra. Har hatt lapper liggende i årevis i romtemperatur uten noen nevneverdig drop i effekt. En venn av meg fant til og med en ubeskyttet lapp i en jakkelomme som hadde ligget der i månedsvis. Funket helt fint.
Go for it. Jeg har stort sett kun holdt det beskyttet mot lys. Tok nylig en som hadde en ca 6 måneders periode i lommeboken. Kanskje noe mindre effekt, men fortsatt betydelig!
Vi var en liten gjeng som nylig tok gamle syrelapper fra fryseren. De hadde ligget der i 6-12 mnd, i aluminiumsfolie.
Kanke klage på potensen der Hadde en jævlig fet tur, merka ikke noe dropp på potensen
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk gidder å legge syre i fryseren. Syre holder seg ekstremt godt pakket i sølvfolie på et mørkt sted. Flere år godt. Men er jo bare en papir strimmel uansett
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Syre dør som kjent ganske fort. Sitter her med tilbud om noen lapper som har ligget i frysen. De er gått rett fra drypp til frys. Pakket i alufolie, men ikke vakumpakket.

Hevet i mg halvannen, men som kjent går det noen timer før effekt. Så rekker ikke vente på resultat.

Hva sier dere? Funker skiten?
Vis hele sitatet...
Updates? Hvordan har du det nå?
Måtte parkere. Endte på strippeklubb. Spesiell opplevelse.

Funker ihvertfall
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sier som Alzo, har hatt syre liggandes lenge. 1+ år i frys.
Fikk en lapp som en kompis hatt i en box i over to år. Trudde den hade droppet i potens, sån att den bare skulle få mig litt smilende & vinglende.
La meg under bordet på en pub fordi lyset i taket prøvde å ta bankomatkortet mitt.
Og sjelen.