Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3060
Hei. På lørdag tok jeg 10 stk blåvalium dvs ca 100 mg diazepam ( vet at variasjonene er store) Er 3 uker siden jeg tok det forrige gang og da tok jeg kun 3 stk. Vet at vi alle forbrenner stoffer med forskjellig hastighet. Mitt spørsmål er: Hvor lenge må jeg vente med å kjøre bil, og hvor lenge sånn ca vil dette kunne spores på en screening? ( urinprøve)
Hilsen J27
Siden du tok såpass mye ville jeg sagt kanskje opptil fem uker. Men det blir egentlig vill gjetting.

Altså i urin.
Sist endret av TrippyKing; 16. oktober 2017 kl. 22:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På en vanlig screening (urinprøve) slår benzodiazepiner ut som gruppe. Det betyr at man kan se at det er inntatt et benzodiazepin, men ikke hvilket. Dersom man bruker mer spesifikke analysemetoder kan man se hvilket benzodiazepin det er snakk om.

Alprazolam (Xanor):
I blod: flere døgn. I urin: 4-7 døgn

Diazepam (Stesolid, Valium, Vival):
I blod: 1-3 døgn. I urin: 1-4 uker

Flunitrazepam (Flunipam, Rohypnol):
I blod: 1-2 døgn. I urin: 1 uke

Klonazepam (Rivotril)
I blod: flere døgn. I urin: 1 uke

Midazolam (Dormicum):
I blod: 1 døgn. I urin: 1-3 døgn

Nitrazepam (Apodorm, Mogadon):
I blod: 1-2 døgn. I urin: 1 uke

Oxazepam (Alopam, Sobril):
I blod 1-2 døgn. I urin: 1-5 døgn

Zoplikon, Zoplidem (Imovane, Stilnoct):
I blod: 1 døgn. I urin: 1-3 døg

Så er nok Diazepam som sitter lengst, desverre.
Sist endret av KjellFresh; 16. oktober 2017 kl. 23:34.
Nå har jo denne frøkna tatt en gigadose, så jeg ville antatt minimum 4 uker. Lurer litt på hva man tenker når man tar 100 mg diazepam.. Håper du får hjelp. Ikke alltid dumt å bli "tatt".
Sitat av zelder Vis innlegg
Nå har jo denne frøkna tatt en gigadose, så jeg ville antatt minimum 4 uker. Lurer litt på hva man tenker når man tar 100 mg diazepam.. Håper du får hjelp. Ikke alltid dumt å bli "tatt".
Vis hele sitatet...
Ikke altid dumt å bli tatt??? Er du skakkjørt el??
Sitat av zelder Vis innlegg
Nå har jo denne frøkna tatt en gigadose, så jeg ville antatt minimum 4 uker. Lurer litt på hva man tenker når man tar 100 mg diazepam.. Håper du får hjelp. Ikke alltid dumt å bli "tatt".
Vis hele sitatet...
Så godt å høre at ditt moralske kompass er kalibrert.
Sitat av zelder Vis innlegg
Nå har jo denne frøkna tatt en gigadose, så jeg ville antatt minimum 4 uker. Lurer litt på hva man tenker når man tar 100 mg diazepam.. Håper du får hjelp. Ikke alltid dumt å bli "tatt".
Vis hele sitatet...
10 valium er da inderlig ikke så ille som du prøver å blåse det opp til.
Etter å ha tatt en sånn dose oppfyller du ikke edruelighetskravet for å ha førerkort, uavhengig om du blir tatt. Du burde ikke ha førerkort.
Sist endret av Stesolidhode; 18. oktober 2017 kl. 23:52.
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Etter å ha tatt en sånn dose oppfyller du ikke edruelighetskravet for å ha førerkort, uavhengig om du blir tatt. Du burde ikke ha førerkort.
Vis hele sitatet...
Skal du ikke si det til de som tar seg en joint i helgen også? Eller hva med de som drikker litt mere alkohol en en gjennomsnittlig borger ? Personen som spør her, virker som et ansvarlig menneske, som spør om hvor lenge hun må vente før kjøring av bil
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Halveringstiden gjør at etter 50 timer (ca) så vil du ha en konsentrasjon på 50 mg diazepm, så jeg tror du er good to go, altså - for sikkerhetsmessig. Med selvfølgelig, blir du tatt med til utvidet kontroll vil det jo vises. Da burde du vente 5 uker. Men hvorfor skulle de gjøre det, med mindre du er mistenksom eller er kjenning av politiet.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
10 valium er da inderlig ikke så ille som du prøver å blåse det opp til.
Vis hele sitatet...

Jeg blåser opp 100 mg valium - ikke 10 mg.


Hva gjelder lappen er del politiadvokater som mener at kravet til å inneha førerkort ikke oppfylles hvis man tar noe som gjør at man ikke kan kjøre på mange mange uker.
Sitat av zelder Vis innlegg
Jeg blåser opp 100 mg valium - ikke 10 mg.


Hva gjelder lappen er del politiadvokater som mener at kravet til å inneha førerkort ikke oppfylles hvis man tar noe som gjør at man ikke kan kjøre på mange mange uker.
Vis hele sitatet...
Hvor har jeg skrevet 10mg???
100mg tilsvarer 10 stk Blåvalium, var det jeg skrev.

Å nei, det er faktisk ikke SÅ mye....