Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1706
Oppdaget at mitt forrige innlegget ble slettet så jeg forsøker igjen.. gjerne gi beskjed eller flytt innlegget om jeg poster det i feil emne. Har søkt rundt på forumet men ikke funnet svar på det jeg lurer på. Har en oransje, rund, pille printet inn med "T3" på den ene siden og alph omega-logoen på den ande. Kommer ikke til å spise den før jeg har testet den men er nysgjerrig på hva det kan være. En kompis la den igjen hos meg i går som en overraskelse. På forhånd takk for svar
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av https://freak.no/forum/announcement.php?f=70
6) Krav til identifisering av piller
Beskriv pillen så godt du kan. Ta et bilde av hver side i god oppløsning, med fokus på pillen, og på et underlag som gjør den enkel å se. Ha et referanseobjekt ved siden av, slik som en tyvekroning, 1-er lighter eller en linjal. Salter og annet pulver kan ikke identifiseres gjennom et forum, og tråder som omhandler dette blir slettet. Prøv gjerne Felleskatalogen sin identifikasjonstjeneste først. Der vil man finne mange legemidler.
Vis hele sitatet...
Bilde er eit absolutt krav.
Her er bildene av pillen
http://i64.tinypic.com/ing38z.jpg http://i68.tinypic.com/oihr34.jpg
Sist endret av purrplealien; 14. oktober 2017 kl. 20:42.
Hvorfor skulle noen lagt det i jakka mi? håpa det eventuelt var noe litt mer spennende
Det der en en nobligan
https://www.felleskatalogen.no/m/med...nenthal-562037

Inneholder tramadol 200mg depottablett
Sist endret av Alge; 14. oktober 2017 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor sikker er du? Heheh..
Så å si helt sikker. Gidder ikke si 100% i og med at det kan være fakepress osv osv... ( veldig lite sansynelig at noen har giddi å pressa noe som ligner på en nobligan) pluss det er litt mer logik i at det var det kameraten din la igjen til deg.

Du ser vel også det at det er samme pille på bildet du linket til som det jeg linket til? Bla ned på linken min å se selv, du er selv 100% ansvarlig for hva du putter i deg
Sitat av purrplealien Vis innlegg
Hvor sikker er du? Heheh..
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar gjorde kvelden min myye bedre
Knus og svelg, god helg
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, på brugata så kjøpte jeg meg en liten hånffull rivotril ikveld. Jeg har vel spist 6mg av dem uten å merke noen nevneverdig effekt. Jeg har også drukket. For et par dager siden så spist jeg en 2mg rivotril og jeg vil absolutt si at det var mer funk i den. Problemet er at den smaker somd en skal, den løser seg ikke alt for lett opp på tungen og den har en mild søt og mint- smak. Kan det være at jeg bare har litt naturlig høy toleranse på disse stoffene? Jeg rører det jo omtrentlig aldri. En viss angstempende effekt er det jo, men det føles vel heller som om jeg har tatt en 25mg sobril fremfor 4 2mg rivotril.

Det naturlige spørsmålet er jo derfor å finne ut om de er falske. Jeg fikk 7 stykker for 200kr. Jeg selv synes de ser veldig legit ut, og smaken og hvordan de oppfører seg i munnen virker også som vanlig rivotril.

Kunne noen hjelpe meg med å fastslå om dette faktisk er ekte rivotril? Utseendemessig så ser jo ut som de skal. Muligen litt tykkere skrift noe jeg hørt er budd, men jeg har ikke vært borti det nok til å kunne si noe på det.
Litt sent mene det er jo umulig å se. Kunne du fått med noe i kontrast slik at i kan se størrelse? Finnes det noe tekst på de, eventuelt noen bakgrunnshistorie? Jeg synes det likner på modafinil.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å spørre kameraten din?