Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1468
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hola

Fikk nylig 1g 2C-B der jeg tenker å ta 10mg + 1g Phenibut. Kan jeg trygt mikse 6x0,33 over dette? Tenker på kvalme og ubehag
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nobody? Titusen
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2C-B og alkohol er en fin kombo synes jeg. To øl først, så 2cb, la det gå en time eller så og bli ferdig med opptur, fyll på med øl ved behov. Drit i phenibut. Hvorfor skal du innta det skvipet? Går fint med en sixpack og 2C-B i hvertfall. 10mg er fint for konsert. Kanskje en liten joner om man ønsker å ta det litt lenger?
Phenibut gjør at alkohol blir mye mer effektivt, du får ca 2 ganger vanlig effekt fra alkohol, så pass på det når du drikker.

Alkohol vil dempe effekten fra 2C-B til en viss grad.

Foreslår at du prøver 2C-B alene på et trygt sted før du prøver det på en konsert da enkelte kan bli kvalm av det. Fint å vite slikt på forhånd hvis man er ute.
Sist jeg blandet phenibut og 2C-B kastet jeg opp 6 timer i strekk.
Øl og 2c-b går sammen som salt i hanske, men kan ikke uttale meg om phenibut. Det sies dog at phenibut knerter alt av LSD angst på opptur, så regner med det skal være fint (med mindre det er interaksjoner mellom Phenibut og alkohol, noe du lett kan søke deg frem til).

Anbefaler deg å ikke være dritings om du skal droppe 2c-b på en event, men å drikke øl etter du kommer opp er ingen problem etter mine erfaringer, og øl på psykedelika smaker himmelsk. Når det er sagt så tåler jeg psykedelika veldig godt, og har mye erfaring med 2c-b, så det kan hende du reagerer annerledes. Anbefaler deg å prøve 2c-b på forhånd. Kvalme kan oppstå, spesiellt i kombinasjon med alkohol, men det er såpass individuelt at det er noe du må finne ut av på egenhånd.

Håper det blir gøy!
Sist endret av Lyra; 14. oktober 2017 kl. 00:07.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har prøvd 2C-B et par ganger så vet hvordan det er. Tar til meg tipset om 2 øl > 2C-B > supplere med øl. Sikkert ikke et så utbredt stoff blant oss nordmenn- så takk for svarene. Satser på at deephouse faller i smak under turen! :-)
Phenibut går spesielt bra med psykedeliske IMO. Sammen med alkohol kan det det bli litt rølpete. 2C-B er en fantastisk substanse fordi man kan både spise og drikke på det, så anbefaler deg ikke være drita i forkant. Et par øl er OK, kan gjøre oppturen litt enklere (eller gi deg noe i magen du så kan sende på retur).