Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 523
God dag alle freaks! Er litt sånn smålig ''perfeksjonist'' av meg, så har det seg sånn at uansett hvor mye jeg prøver, kommer det alltid opp en såkalt ''søkemotor'' opp.. Til vanlig har jeg gjort så ''google'' kommer opp uansett, men denne irriterende søkemotoren kommer opp uansett.. Om jeg skal åpne ny fane, eller om jeg skal åpne chrome generelt... Denne kom da selvfølgelig etter at jeg lasta ned bit-torrent og uansett om jeg har fjernet programmet fra maskina, vil fader ikke den støgge søkemotoren vekk... Har hatt problemet før, men da har det gått vekk når jeg har avinstallert bit-torrent!

Virker sikkert som den største pc-nooben noensinne, men er så satans lei den fæle ''søkemotoren'', så om noen har noen tips og innspill, fyyyr laus!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Let etter toolbars eller addons i nettleseren din, evt finn programmet og avinstaller det via Windows.
I Chrome kan du gå inn i innstillinger, der vil det tredje nederste valget være å endre søkemotor. Trykk på drop-down menyen og velg "Google".
Under "Ved oppstart" kan du velge "Fortsett fra der jeg slapp", eller en av de andre alternativene hvis du foretrekker det.

Håper dette hjelper.