Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1212
Hjelp, vet ikke hva som har skjedd med skjermen!

http://i59.tinypic.com/dfdjea.jpg
For meg ser det ut som at enten så har den fått et støt (typ mistet i bakken) eller vært utsatt for betydelige mengder fukt eller væske. Stemmer der? Har du lånt den bort, latt den ligge uten oppsyn i nærhet av venner eller søsken som kan ha vært uheldig?

Forøvrig hadde det vært bra om du kunne byttet ut poteten med et bedre kamera neste gang slik at det blir mer tydelig for oss som skal vurdere.
Trådstarter
4 0
Det var svart skjerm på den og lille bror ble forbannet kastet den ned. Da slo den seg på.

Bare zoom på bildet, her er linken på bildet, http://i59.tinypic.com/dfdjea.jpg

Ingen som har vært borti noe sånt før?
Sist endret av Chokna; 16. november 2014 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er veldig enkelt: Skjermen er ødelagt! Om det er en gammel iPad er det jo nesten ikke verdt å bytte. Finnes uansett mange aktører som bytter iPad-skjermer for 1000++. Eller så kan du gjøre det selv.
Trådstarter
4 0
Skjermen er ikke ødelagt, satt på sofaen så falt den ned igjen på teppet. Og nå er den fikset!
Så løsning med 'ødelagt' skjerm for ipad er rett og slett kast den i bakken
Jeg er glad unga mine har såpass respekt for ting at de tar vare på det...

Tipper du kommer til å oppleve endel bøs med den skjermen i fremtiden.
Trådstarter
4 0
Sitat av jpano Vis innlegg
Så løsning med 'ødelagt' skjerm for ipad er rett og slett kast den i bakken
Vis hele sitatet...
Jeg personlig ville ikke ha kastet den ned med vilje, men heller slå forsiktig et par ganger baksiden også om det fungerer. Men hvis den ikke gjør det, prøv å slå igjen. Eller hvis du/eller noen du kjenner kan åpne og sjekke om kabelen til skjermen ikke er løs! Er den det så har du funnet feilen! Hvis ikke bestill nytt skjerm på nettet og fiks det selv/eller noen andre du kjenner kan gjøre det!

Sitat av Hobby Vis innlegg
Jeg er glad unga mine har såpass respekt for ting at de tar vare på det...

Tipper du kommer til å oppleve endel bøs med den skjermen i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med kabelen til skjermen er løs, da kan jeg åpne skjermen i fremtiden og presse den så den ikke er løs eller kanskje nytt skjerm om nødvendig!
Sist endret av Chokna; 17. november 2014 kl. 14:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.