Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1683
Blir det stor risiko? slippe toll rett og slett eller moms kan ikke dette så godt
Nei har gjort det mange ganger jeg. Aldri skjedd noe. Men merk deg at hvis pakken forsvinner eller noe skjer med innholdet så har du null garanti aka du får ikke en dritt igjen.
Hmm det hørres ikke bra ut. Han skreiv no returns men ordner seg sikkert. men vist jeg betaler for frakt til norge har jeg ikke garanti ?
Berre fordi noe er en gave så kan man bare drite i og ha garanti? Og det hadde vert jævli leit og fått ein fake ein men på bilde ser den legit ut. Men vist jeg skulle ha gjort dette. Hvordan betaler man. For jeg gidder ikke og ikke ha ebay sin garanti eller noe sånnt

Og evt hvist jeg får ein falsk en i posten. er jeg 100% fucked da?
Sist endret av Paracet500mg; 17. oktober 2018 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Om du får en falsk en i posten? Er ikke det mer eller mindre garantert?
Sitat av robhol Vis innlegg
Om du får en falsk en i posten? Er ikke det mer eller mindre garantert?
Vis hele sitatet...
Mange som selger brukte merkevarer på eBay også.

Men det er selvfølgelig en viss sannsynlighet for å bli scammet. Man er uansett ikke fucked hvis man har råd til å tape de pengene.

Sjansen for at du får returnert det falske produktet til selgeren og får pengene tilbake er ca. nada.
Sist endret av Pope; 17. oktober 2018 kl. 20:58.
yep. jevla bra jeg hørte me dere først. ser jo ut som den perfekte scammen egntl

Jeg kan se på bildene den er legit men bilder er jo bare filer vist dere skjønner hva jeg mener
Hva tror dere? har hørt om han kan sende til norge

https://www.ebay.com/itm/Gucci-belt-...t4MT:rk:6:pf:0
Sist endret av Paracet500mg; 17. oktober 2018 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
0 feedback hos selger. Ingen tidligere salg. Lukter scam.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
0 feedback hos selger. Ingen tidligere salg. Lukter scam.
Vis hele sitatet...
Kan jo være hans første salg.
Sitat av Paracet500mg Vis innlegg
Hmm det hørres ikke bra ut. Han skreiv no returns men ordner seg sikkert. men vist jeg betaler for frakt til norge har jeg ikke garanti ?
Berre fordi noe er en gave så kan man bare drite i og ha garanti? Og det hadde vert jævli leit og fått ein fake ein men på bilde ser den legit ut. Men vist jeg skulle ha gjort dette. Hvordan betaler man. For jeg gidder ikke og ikke ha ebay sin garanti eller noe sånnt

Og evt hvist jeg får ein falsk en i posten. er jeg 100% fucked da?
Vis hele sitatet...
Det som er fint med å ha klarert verdien på en forsendelse ex. 1000kr er at du kan få tilbake penger om pakken blir borte. Dette krever også at du har pakke med sporing om jeg husker rett. Bakdelen er jo at du må betale merverdiavgift på alle varer over 350kr fra utlandet, og det er jo nettop derfor man vil sende som gave for å unngå.
Sist endret av sinkpad; 17. oktober 2018 kl. 22:36.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kan jo være hans første salg.
Vis hele sitatet...
Det er en risk man rett og slett ikke tar, for 3 lapper.
Haha det er jo åpenbart scam
Orker ikke sjekke hva du kjøper, men jeg har aldri betalt toll hos Gucci selv, pakkene kommer fort, og så har man fri retur også. Det skal være snakk om litt cash før jeg velger å bruke eBay fremfor Gucci.com
Louis Vuitton har jeg kjøpt via eBay to ganger før. Sørg for å kjøpe ting som har all emballasje og kvittering eå er dinglet på vei.